Lördags mys <3

Har precis äte Lövbit pommes och bea =) mmm Så gott!!
och nu är jag såå mätt...  =/
varför jämt bli så mätt.. jaghatar att vara mätt! mkt bättre att vara lite små hungrig tycker ja =)
hur ska jag nu äta chips till Götakanal2 ?!
hah.. jaa det kanske får plats bredvid maten =P
nej nu tycker jag att alla ska bänka sej framför tv:n med den/dom man tycker om och ha lite mys i soffan medans man kollar på Sveriges Kultfilm nr1 (fast det blir ju 2:an =P )
GÖTAKANAL 2

jag ska krypa ner bredvid mamma och gabriel och johannes... efter som at du är så sjukt jävla långt bort!

Smsade med Patrik och han å >emil åker skoter =) jag vill också!
så de lär ju ha snö de med! =)

körförsiktigt grabs! =)

PUSSAR <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Haha , den ska vi också se nu (:

Och vet du vaad ? I morrn ska jag rida IGEN , och jag sa HOPPA CYRINETTE ! Haha , känner mig som en liten ridkoleunge igen men det är ju så hiimla kul :D

Ses på måndag ! PUSSÅKRAM

2008-02-02 @ 20:20:52
Postat av: Frida

Göta Kanal, haha! Den är ju inspelad hemma hos mig!!!

2008-02-07 @ 06:49:52
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0