Lördag! nee Onsdag???

HAHA!
ojoj så dag vild man kan bli bara för att det är lov...
Imorse när jag slog igång datorn så fick jag ett mail av en trevlig tjej med en fiiin häst! (hoppa sjag)
Jag mailade tillbaka och berättade om mej och skickade med telefon nummer och tyckte att vi kunde talas vid...
hatar att föra en lonversation över mail!
Men hon ringde på mindra än 2minuter och berättade vad hon hade att erbjuda och jag tycker det låter MKT INTRESSANT även om den inte är hoppad så mkt så är den iaf ORDENTLIGT skolad och hoppad en del...
SÅ på Lördag bär det av mot Hedemora =)

JIPPII! =)
tyvärr så kaunde Inte Fiia följa med.. dummt! men jag ska höra med Angelica istället =)
Hoppas hon kan jag vill inte åka själv!!

Skulle iaf ta och ringa till Kiki så hon kunde sätta fart på Boxbyggandet haha då svarar henne sman och jag frågar vart Kiki är och får till svar att hon är på Jobbet?! hah jag fick för mej att det var Lördag =/

MOHAHA

Nej nu ska jag ge dom små barnen mat.. jag är nämligen barnvakt idag..

PUSSEN PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0