Lördag morgon och snön är typ borta =/

Jorå men så att!
har vaknat nu efter att ha legat i koma sen i Torsdags vid 15 tiden ... har fortfarande inte rest mej upp än men jag tycker jag mår riktigt bra idag! =)

kanske för att jag och mamma ska prova ut ett par nya ridstövlar idag ^^
Men jag är glad iaf och det är huvudsaken för ett bra liv!

men för en bra vinter krävs det att det ska ligga nått som kallas snö på backen! och det har det iof sig gjort llite till och från... men det krävs ändå lite mer.. det kan inte komma en dmoch sen regna bort lika fort dom det kom
 och sen komma 1dm för att sen regna bort... ja ni fattar principen! det har iaf här i Heby legat snö på marken minst varannan dag hela vintern men den känns ändå så blöt! på Tisdag är det den 12 februari och som ALLA vet är min födelsedag =) då SKA det lika snö på marken!!!

SÅ IT IS liksom!
ne jag kanske skulle ta och resa mej upp och se om kroppen vill ha lite frukost för att sen starta dagen så man får lite gjort...   =)


PUSS SÅ LÄNGE ♥

Kommentarer
Postat av: Nikki

Hoppas min Favvo Miccis mår bättre :)

Min arm värker och är svullen :P Haha, men vill man vara fin får man lida pin!

Puss och kram Nikkis

2008-02-09 @ 10:13:38
URL: http://nikkiliito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0