kommer få en hög telefon räkning....

... efter alla dessa hästanonser! =/
Men det får vara värt det...

Idag har jag ringt på MASSA HÄSTAR =)
dom som är på G nu..

Uddevallahästen 6år hoppstam från belgien
Cometa E 5år ej gjort nått uppsala
sto -01 som jag har mailat endast.. tävlad LB och 110 sthlm
sto 11år utb LA och 120 hoppad 130 på träning dock en provryttare förse =( sthlm
Cortez hästen.. haha även såkallad cirkus hästen ^^ sthlm
SEN är det den jag tykr värkar kanon! men det finns inget svars alternativ?! uppsala
och ett sto förr 01 men som jag tror söker en tävlingsryttare... uppsala

ska ringa på Sto född 94 e. Nepal 626 - Cosmos xx sthlm... men det var inget svar...

JAPP SÅ ÄR DET än så länge....

haha ska försöka rensa lite bland papprena och se hur jag lyckats skriva ner allt på 1000 olika papper åt alla håll =/ man ska inte anlta mej som sekriterare den saken är säker! ^^

nopp nu blir det andra samtal..

PUSSIS SÅ LÄNGE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0