Klänningen...

.. va söt så länge den hängde på galjen eller var på skylt dockan..
Men jag har verkligen inte kropp för att bära klänning.. och defenitivft inte axellös klänning...

Men så här vart det iaf.. =)

image168
Felicia i min "blivande" kjol^^ Mamma i sitt jag vet inte vad...och Jag med hatt^^
inta alla gånger den kommer fram 

image169
Med kavaj är det ändå OK! fast jag ska nog ha min svarta för jag har tillräckligt med AXLAR
så jag klarar mej utan vaddar!...

image170
HAHAHA! ska nog inför skaffa mej en BH utan band^^
Men den bjuder jag på.. hahaha

Fick jag välja skulle jag gå så här..
image171
ÄLSKAR ridbyxor ridstrumpor och Dun jackan! JAG TRIVS <3

eller typ i mjukisar träskor och Linne med SOMMAR!
image172
MYYS <3

men så fick man inte gå på brölopp?!

Kommentarer
Postat av: Röv£n

jätte söt klänning ;D

2008-02-22 @ 17:43:26
URL: http://skutten.blogg.se
Postat av: Fiia

Men de va en himla söt klänning på en himla söt Miccis ! :D

2008-02-22 @ 18:13:22
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Röv£n

haha men dina ridbyxor va också fina ;D men gillade klännigen mer faktiskt ;D HAHA...

AAh ganska imponerad av mig själv ;D HAHA...började få lite panik nu när jag insett att de e ganska nära till studenten :S...
jag kan försöka smitta dig men jag vet inte om de smittas :) hihi....
PUSSIS

2008-02-22 @ 18:13:58
URL: http://skutten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0