"kärleken är blind.."

Det var ett fiiint citat av min vän Nikki tkr jag =D

Första dagen i skolan är avklarad.. =D
måste säga att det var himla skönt att få träffa mina brudar igen =)

haha morgonen började med att jag sov till typ halv 10 =) skööönt vaknade av SOOOL och att mamma sopade i trapen =/ Men hon skulle få besök av en gamal kompis från grundskolan =)
jag gick in i duschen och när jag kom ut därifrån hade mammas vän kommit.. jag klädde mej, sminkade mej och åt frukost.. sen skulle mamma skjutsa mej til tåget som skulle gå 14:11

Men när mamma och jag satt mej ibilen och åkt typ 100m. så kommer jag på att jag fktiskt har skavsår och behöver få med mej alla saker hem från elvhemmet.. haha så vi vände och jag tog bilen hela vägen till uppsala istället =)

Hämtade upp min kära Nikki på stationen för hon kom in med sitt tåg 12.05 sen styrde vi mot Skolan.. hon hade ridning och jag hade Estet =)

MEN JAG VAR HIMLA GLAD Å SE HENNE EFTER 3Veckor!! Den Kramen värmde ska jag säga dej <3

himla kul.. det var samling i samlingsalen med alla grupper och vi gick igenom det skrivna manuset och sen intog alla sina grupper och på började det dom skulle göra i respektive grupp.. jag är med i skådespalargruppen.. så vi delade ut roller och läste manus.. =) Jag tror det blir kul iaf =)
jag och Fiia har ju fått så passande roller ^^

fick även lite små roller. men det blir nog himla bra tror jag =)

efter Esteten åkte jag iaf till mitt kääära elevhem och där tog jag fram alla mina pluggböcker och tänkte plugga för imorron har jag ett fett stort prov =(
MEEN jag e inte Bitter!! =D
åkte till Ica med Lollo och Karro och vi hängde lite där.. haha  jorå.. det gjorde vi =) i nästan 40min..
sen vart det elevhemmet och NIKKI <3 kladdkaka och chips och sockerdricka =) MYYSS!

Pratade även med Puttrik idag =D saaaknar!!!!!!! haha jag ser framemot eran tripp till mässlingen i sommar^^
haha..
det vart ett samtal till min kära vän Andreas också... =)

MEEN! Denna kväll skulle ha bjudit på PLUGG i massor!!! meen det gav jag upp lika fort som jag satte mej ner för att göra ett försök.. jag skulle också ha plockat ner hela mitt rum och fått ut det i bilen så jag kan lämna in nycklarna så fort som möjligt........ meen det får bli imorgon.. och provet får bli som det blir! orkar inte bry mej längre... men jag är glad ändå.. =D=D

Nej nu ska jag lämna över datorn till min sambo och blivande särbo...

PUSSAR <3 Det blir ett nytt inlägg antingen på lunchen eller när ja kommit hem!

Går iaf i skolan nu =( MEEN ni som har lov önskar jag ett TOPPEN LOV! men ni kan ju skänka en tanke till mej nu och då =) PUSSAR TILL ER!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tjohoo Babe!
Jag va också i skolan igår, letade efter dig som en tok men hittade dig ingenstans :(. Hur som haver, jag kommer till skolan igen på torsdag. Vi lär ju ses då hoppas jag! =D
Hey you! Slå mig en pling när du har tid, lust och ork för jag vill verkligen prata med dig! Det va ju så sjukt länge sedan..
Jag måste få ge dig din födelsedagspresent innan jag åker också! =D
Ha det bäst vännen min!
Puss Hej!

2008-02-26 @ 11:16:58
URL: http://camello.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0