jag vet alla vill ha mej =)

HAHA! det är sjukt mkt folk som har hört av sej med Fiina hästar som vill låna ut dom till mej =)
kul! <3
så blir det inget med Hedemorahästen.. Vilket jag Absolut vill att det ska bli.. bra alltså!
så har jag en skit fin skimmel i sthlm hoppar 130 och LA dressyr med god kapacitet! =)
sen en till 6åring som finns i Gbg hoppad 120 med kapacitet för mkt mer med fina gångarter och skulle gå fiint i dressyren =) och i tävlingskondition!
Uddevalla hästen verkar inte fyskam den helle, och finns det en i Gbg så varför inte ta dom i samma veva?!
haha lite mer godis bara så funkar resadet! =) haha XD
nej jag är himla mkt NÖJD måste jag säga!

OJ VAD JAG ÄR POSSITIV TILL DET HÄR =)

måste också bara lägga till att Nikki, du har gjort ett kanon bra projekt arbete =) jag är *Proud* över dej =)
hahahaha den ni! ^^

Pussis

image161
GE MEJ SOMMAR!!!

nej nu ska jag prata lite engelska whie my friend Nikki! =)

Kommentarer
Postat av: Mari

Nu har jag sett videon på pållen :D Han är ju också underbar :D Fast skimmeln är snyggare xD Synd att man inte fick se övergången från trav till galopp.. Hoppas provridningen går bra!

Haha jag tyckte ponnyn i bakgrunden var sööt :D

2008-02-21 @ 09:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0