JAG HAR BETSTÄMT MEJ...

... NU SKA JAG BARA FÅ DET ATT GÅ IHOP!!

som de föesta vet vid dte här laget så var jag och provred ett himlans trevligt STO i måndags..
och jag har nu tänkt hit och dit fram och tillbaka och om och men och hur och när...
och nu har jag kommit fram till att jag vill! =)

nu sk ajag bara beräkna lite ekonomi prata med Kiki och med Miche igen, haha
jag var ju där och fick ju då höra att det är fullt här hemma... och att han hade hästar bakom varje vrå och halmbal..
så jag åkte hem till Kiki och tyckte hon kunde lösa det åt mej... typ prata med han och be han komma till mej på sina bara knän och typ säga "snälla Miccis, ställ din häst här.. det vore trevligt, för vi har saknat dej när du bott i Uppsala sååå länge!!! " Men hon trodde inte riktigt på den idén...
hm undrar varför?!

ALLA ÄLSKAR JU MEJ ^^
(visst Ante och ni 1:or som inte vågar säga det till mej.. )
MOHAHAH

men iaf..

så kom hon på den smarta idén att hon kan ju faktiskt byga två ponnyboxar intill stallet, och klämma in Bella och tammie där.. så kan jag ha hästen hemma hos henne=)=)

TACK KIKI!!

men nu är bara frågan hur långtid tar det att få upp två boxar där då?
hm.. så jag får väl vackert gå tillbaka till Miche och säga hj.. jo du kan den få bo här tils Kiki har byggt en box till mej?! för då vore det ju himla bra att kunna ha den hos henne!!

Men sen så var det där med den Ekonomiska biten också^^ hm.. jaa
jag har ju fått ett "nytt" jobb. iaf en ny brukare och då går man in på lägsta lön =/
fuck! men det duger... 91kr /h då är det bara det att det ska man skatta på och då tar man bort typ 30%
vad får man kvar i timmen då? jo typ 64kr =/
då behövs fett många timmar för att få ihop så att man kan betala hästkraken..
måste ju dessutom betala busskort/elevhemmet i 3månader till / samt benisn och hästen!!!
Så ja, mååånga mååånga timmar blir det!

haha

SKA FÖRSÖKA LÖSA DET HÄR PÅ SMIDIGASTE SETT...

ska iaf. försöka att åka dit engångtill och rida ien för att sen säga JA och skriva papper =)

Nu ska jag fixa nått bak tills imorgon i skolan ^^ och duscha sk ajag göra också^^

PUSSAR PÅ ER

image141
tycker hon är söööt ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha jadu det var mer än vad jag visste :P jag hade ingen aning om att hon ska bygga nya boxar till både tammie & bella, men aa där ser man..hehe;) men iaf, vad kul att du har hittat en häst! :)

2008-02-05 @ 20:25:29
Postat av: Miccis

haha! heej jaa du! en så länge är ju inget gjort! vi har bara spekulerat lite.. haha åkte till henne i fredags och tyckte jag kunde flytta dit!^^ haha

men vi får se hur det blir.. ;) vi lär ju synas iaf^^

2008-02-05 @ 21:58:45
Postat av: Nikki

HAHAHA, ja om fallet nu var så, men icke! Peter förblir nog gay men vi älskar han i alla fall :D allas vår peter! :D

2008-02-05 @ 22:29:31
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: AP

sööt häst! Hoppas det löser sig med boxplats o så. Annars finns ju Maria Norlin mitt emot skolan. Smörar man lite där så kan du ju jobba av stallhyran, eller få det billigare iaf. Ett alternativ ;) Annars det du ang. listan. Jag tar en klunk ur varje flaska. Som betalning! MOahaha

2008-02-06 @ 15:40:17
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se
Postat av: Mari

Miccis!
kom igen och skriv!! Det får inte bli bloggtorka nu när det är så spännande med nya hästen och boxplats och allt :D

Kom igen!

2008-02-07 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0