inlägg 315

God förmiddag i det fina vintervädret =)

¨Har suttit och kollat lite på heby ryttarföernins hemsida... och
Peter Markne kommer och tränar den 13 /2 klockan 14.00
hm.. då går ju jag i skolan! hade så jätte gärna åkte ner och kollat på det...
men jag är duktig flicka som går i skolan varje dag =) hahaha =/

nu har jag ringt runt halva Sverige och äntligen fått tag på någon som är possitiv tll det här med Hästskjuts på min kusins brölopp den 1/3.. det börjar ju liksom dra ihop sej nu! Men.. inget är spikat ännu så jag ska inte ropa hej förens det står i almanackan! Men jag hoppas för jag pallar fan inte leta någon länre.. jag har ringt runt sen i december och det slutar med att den sisita man pratar med skickar vidare till den första man pratade med .. =/
Men nu så!

Försöker få tag på N också.. men hon verkar inte vilja svara... får se om hon svara lite senare!

Nu har jag ätit korv med bröd =) och druktigt 2gals mjölk.. (om intresse klubben vill ha nått att anteckna)

funderar på att gå ut en sväng med hunden.. kanske skulle åka lite pulka eller nått =)

Ha det bra alla glada nu sk ajag ut och leka i snön =)


image136
2hundar från Petter VM-mästare

image137
Petter Karlsson med ett 8 spann


Kommentarer
Postat av: älgen

Heeeej miccis :p
tack så mycke du är allt för gullig du! Haft en bra helg?

puss påre

2008-02-03 @ 13:32:09
URL: http://saratingvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0