Helg! =)

Idag är det fredag imorgon är det lördag och sen är det SÖNDAG FM! =) vilket innebär att Sandro kommer..
Det är min blivande stjärna som ska ut och ta rosetter i både dressyr och hoppning.. =)=)

haha.. ska inte lova för mkt men det vore himla kul!!

I går kväll bestämde jag mej för att "mssa" 7 tåget och ta 8 tåget istället =) skööönt jag behövde verkligen det^^
åkte tillskolan gjorde så mkt jag kunde i LDS och lämnade in de rester jag han klart med.. har nu kvar

1 vecka på grisgård
reproduktions upgifter
"egnadjuren"..
sjukdomsarbeten..

så det ska fixas snarast! fast jag tror inte at jag tar grisveckan så seriöst om jag ska var ärlig! =/

efter LDS så var det god lunch med karé, potatis, sås och sallad! =) mumms, tog sen 12.15 bussen in till stan för möte angående Kontaktperson och ledsagar updrag.. =) ser fram emot nästa möte som är den 11/3

tog en repa på staden efter mötet och shopade mej lite kläder och en precent till mamma som fyller 38 på måndag =)

tog 15.13 tåget he och det var en dubbeldäckare typ lyx =) haha till lilla Heby liksom :S 

Nu är jag hemma och det känns som om jag kommer bli osams med mamma snart.... stör mej på henne tyvärr, fast hon inte gjort nått.. =/ 

Men jag ska iaf fixa transport och pappa får skjutsa in Sandro till skolan på måndag... men nu ska jag bara försöka få folket att förstå att jag behöver Mastan nästa vecka!!! usch så arg jag blir annars! 

ANDREAS ELIASSON KAN DU SVARA.. hur är det med Ludde-Tuss!!! 

nej nu ska jag ringa Kiki och se hur det går för dom =) också ska jag nog ringa Micke och höra om transport! =)

Pusshej så länge <3

Kommentarer
Postat av: AP

åh vad roligt! hoppas allt går bra på söndag!! Du måste lägga upp bilder på stjärnskottet sen också ;)

2008-02-29 @ 17:08:44
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0