Här är den blivande stjärnan..?

Valack född 2002
ca 167 mkh
Oldenburgare Tyskimport
e.Sandro Hit    ue. Grannox





Håller Alla tummar för att det ska vara nått av intresse =)
Hoppas Hoppas! =)

om inte annat får jag ju en trevlig roadtroíp men Angelica =) haha
vi ska ladda bilen med massa godis och myys <3 haha
hoppas på en kanon bra dag iaf med fint väder, fin häst och gottsälskap =)

Synd att inte FIIA kan rida hästarna en annan dag.. hon hade ju kunnat tänkt på mej =P
meeen hon får minsan förhoppningsvis se den hästen en annangång^^ *HOPPAS*
haha
Har iaf ringt och pratat med min kära granne Kiki och hon lovar att smälla upp en box om jag ringer på lördag och säger typ.. "hej nu kommer jag med hästen.."
SÅ NU JÄVLAR! =)=)

MICCIS ÄR RÅ TAGGAD på att utvecklas med RÄTT häst nu =)
wohow =)=)=)

Pussen på alla er så länge =)

Kommentarer
Postat av: Fiia

Gaah ! Mej vill följa med ! =/

2008-02-20 @ 17:48:48
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Fiia

Åh , men den såg himla trevlig ut ! :D

2008-02-20 @ 17:53:32
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0