HAHAHAHA!!!

Det är ju Kul att man kan göra någon glad..

var nyss på ICA med Mamma och min syster..
haha
 och jag lovar att ingen kan bli så flumm som vi..

Det började iaf med att jag och mamma slogs om vem som skulle få köra.. och jag förlorade.. eller jag förlorar aldrig jag brukar "ge" mej...
haha
 men iaf. jag satte mej ibaksätet och vi sjöng till radion på typ högsta volym... stackars högtalare.. vi rullade in på ICA med värsta dunket..
 haha ut kommer jag mamma och Felicia.. vi går in i butiken och plockar på oss det vi ska ha..
jag konstaterar att Fisk är äckligt.. vem vill köpa en helfisk med ögon och allt liksom =/ 
då var det en gubbe som kollade väldans snett på mej..
men det bjuder vi på..
sen så drog jag vagnen och jag kan liksom inte dra en kund vagn som folk.. jag hänger på den.. haha är ju bara 19 år ^^
då råkade jag krocka med han vid mackaronerna..
PINSAMT men det bjuder vi också på..
vi går förbi nån tomatsoppa ställning och på den hänger det mössor som ser ut som tomater.. så jag provade en och mamma asgarvade ska ni veta.. hon tog upp mobilen och skulle ha ett kort ^^
när hon knäppt kortet så skrattar hon så hon typ gråter..
 så jag tar vagnen och muppar mej ännumera.. går i från henne mot kassorna med felicia bredvid mej..
grejen är den att då ska hon och jag muppa oss som fan och börjar vifta på arslet spm få..
hahah
 när vi vänders oss om för att se om mamma kreverat så går den där mannen bakom oss...
MOHAHHA
Felicia typ sprang därifrån tomatröd iansiktet och jag visste inte vad jag skulle säga så jag släppte förbi han med ett leende på läpparna och önskade han en fortsatt trevlig kväll

hahahahahahahahahahaahahhaahahahah 

ni skulle sett mamma! hon kunde knappt betala ikassan för hon fick inte fram annat än skratt..
så det slutade med att jag fick köra hem =)=)


MEN DET BJUDER VI PÅ !! =)



Vill tacka ANTE också!! 
han har fixat så jag kan se filmen från LB:1an

TACKAR!!

jag kommer när jag lärt mej göra armhävningar ^^
you know...

hahaha..


Puss på er alla ska fortsätta prata med Nikki på MSN =)

Kvällens puss går till mannen på Ica och ANTE <3

hahaha




 

Kommentarer
Postat av: Mari

Hahahaha xD Gud vad roligt! Jag vill också ha nån att flumma med i affärer :D

2008-02-13 @ 21:13:34
Postat av: AP

hahahha ditt flumass!!!

2008-02-14 @ 18:01:31
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0