Goooooood morgon =)

Ligger i sängen fortfarande... HIMLA SKÖNT...
Jävla Eken skickade medelande i morse vid typ 07.30 suck! om du undra vadjag gjorde när du väntade på skolbussen så SOOOV jag =D
MOhahah

jag tror inte det här lvet kommer bjuda på nått speciellt =/ tyvärr..

skulle gärna åkt till Maråker =D meeen dom går i skolan och ida ska va med emma och reggan... =/
och hennes familj sja till mässlingen, ja jag skulle gärna följt med dit med.. meeeeen dom kommer hem på tisdag och då går jag i skolan =(

men, patrik då?! hm.. nja jag vet inte ja... ante.. nja. han ska säkert på fest nånstans...

Sara har jag ine hört nått ifrån =( känner mej himla dålig! men hon ska ju utomlands....

MEN jag har ju vänner i klassen =D fast alla dom har säkert fullt upp med sina hästar och andra kompisar... sååå

jag får väl ortsätta ligga i sängen och bevaka alla dessa hästannonser....

Nu ska jag  gå upp och äta frukost och höra vad resten av my family ska göra!

PUSSHEJ<3

image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0