Godnatt sov gott och dröm sött <3

Har precis krypit ner i sängen..
ska väl ta och sova lite tänkte ja så att jag är fit for fight satsäga, imorgon gäller det ju..
då ska jag provrida hästen som finns på film några inlägg ner... mkt fin häst med god dressyrstam, men jag ska väl få den att hoppa nått språng också^^ haha jojo menan det ska jag allt se till =)

Men man vet ju aldrig vad det blir med det.. det kanske är värsta skit hästen.. eller så passar vi inte alls tillsammans.. men jag hoppas på det bästa=)

Om inte annat så vet vi ju åt vilket håll kosan styr...
Uppsala- Cometa E hästen..
Sthlm-Hästen som egentligen sökte delfodervärd..
Eskilstuna-hästen som inte fanns nått telefon nummer till bara mailade.. fiia hittade..
Uddevalla-Hästen av sporttyp med Belgiskhoppstam
Göteborg-Hästen som jag inte riktigt minns vad det var om..
hm.. måste verkligen reda ut mina papper och telefonsamtal..
Hästen i Sthlm.. DEN FINA SKIMMELN!
Hästen i Helsingborg ringde idag utbildad 130internationellt samt hoppat 150 9år!!! ojoj=)

SÅ ja Angelica och Fiia.. blir det inget imorgon!! ja då vet ni vart nästa roadtripp går till ^^
vet inte om jag sörjer så mkt om det inte skulle vara nått imorgon=/
hah har ju fått massa nya erbjudanden som nästan lockar lite mer...
MEN ÄR DEN BRA IMORGON... JA DÅ BLIR DEN HIMLA BRA OCKSÅ =)

6år gammal= harsina bästa år framför sej =)

WOHOW!!
Är du lika laddad som jag är Angelica?! Jag är grymt taggad =)
har bunkrat upp med skavsårsplåster och plåstertejp samt ett glatt humör med körkort och foderkontrakt..
undrar hur det slutar?! det får ni veta imorgon =)

image85
wohow! så här taggad är jag just nu!!!!

Kvällen har varit Myys =) Tacos och kvällsfika med familjen..
Lets Dance med Karl-Petter <3 och Msn med Angelica och Emil =)

Appro på Emil så har jag ju hört från fler från Hälsingland idag jue =)
Ante är på Lan.. jag har inte riktigt fattat det där men mamma var tydligen helt insatt.. så hon förklarade så nu fattar jag vad det är iaf =P hoppas du har trevligt...
smsade lite med Putte idag också.. haha han skruvade på moppen som vanligt...
Familjen Ekengren (utom Ida) är i Mässling en nu dom.. haha de åkte förbi en flock renar på vägen upp=) och så hade de en tomplats i bilen där jag skulle suttit... =( det får bli en annan gång de =)
Ida vet jag inte vad hon gör.. är väl och röjjer med sina vänner =)
Mari laddar liksom jag för att provrida häst imorgon.. HOPPAS på det bästa för oss båda =)

SAKNAR ER <3

OBSERVERA att Alla dessa människor går på lov nu.. medans jag ska ta mej i kragen och komma tillbaka till vardagen igen =( USCHA! meen jag får ju träffa mina underbara brudar ^^ vi ska röjja skolan och på minna dom om oss nu när de saknat oss i hela 1vecka... (jag har vart borta 2 så mej saknar dom mest^^ )

NEJ! NATTI MED ER <3
Ja ska sova nu ja så ja orkar med morgon dagen..

PUSS TILL ER ALLA <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0