Godmorgon...

Natten har varit lååång... trodde aldrig den skulle ta slut.
Har iaf vaknat nu sov till 10.30 gick raka vägen in i duschen, och nu ska jag slänga in alla sängkläder i tvätten och damsuga bort all sjukdom från rummet.. tror det blir lite bättre då iaf..
man kan ju få Hoppas iaf =)

Imorgon MÅSTE jag vara frisk, då är det skola vilket innebär
Obligatorisknärvaro på Esteten, sen 18.30 JUF möte, sen Ladda som tusan inför Tisdagen..
då är det ju min födelsedag och vi har programridning i skolan.. ( GASCH jag kommer spy i vartända steg =/  )
Sen efeter den dumma programridningen ska jag hem och FIRA =) eller sova det beror på hur jag mår..

Nej nu ska jag försöka dricka lite vatten sen damsuga och damma...

Måste säga att jag hoppas att alla håller tummarna för Madde som debuterar 1.20 idag på strömsan =)
LYCKA TILL

Puss så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0