Godmorgon i vårsolen <3

Tjenixen =) sov och sov och sov tills jag vaknade klockan 09.15 skööönt...
Älskar att sova nu för tiden.. alltid annars har jag vaknat runt 6-7 absolut innan halv 8 varje morgon!
men nu kan jag sova till 9 och jag gillart =)
Himla skönt att förkylningen börjar släppa nu, Allt kommer ut för jag hostar som en tok, så då lär man ju inte ha så mkt baciller kvar i sej.. =) min teori^^

nu har jag iaf. ätit en smörgås med leverpastej och gurka på och drukigt ett glas apelsinjuice =)

har kommit fram till att jag har lov nu också efter som att det inte blev nån skola idag..  =) alltså man kan säga att jaghaft lov sen förra torsdagen, förutom att jag var in och red och firade min födelsedag i tisdags..

Idag ska jag ringa på  Cortez- hästen igen och bestämma dag, också ska jag ringa dumma farbror doktorn och höra om jag kan få ett intyg på att jag kommer ha ont tills jag dör =( 
men jag ska också leka med min lillebror som kommit på att man kan låta.. och man kan låta HÖÖGT!! =) och stoppar allt i munnen nu för tiden.. haha

image151
grase som valp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0