Godmorgon, godmorgon hör fåglar.....

haha, nja kanske inte så många fåglar som sjunger godmorgon idag inte...
hoppas hoppas att snön kommit för att stannat en stund!
jag är inte så mycket för snabbvisiter...
vädret i Heby / Horsbo idag är 0.4 + moligt! nästan lite mulet!

Dagen iära tror jag bjuder på ett simpass i Heby
telefon samtal till bla.
någon som kan agera hästskjuts på Bröloppet,
och till Ninni med hästen =)
kanske en promenad runt backa förbi skräddarbo ^^
det beror på hur vädret förblir... palla gå omkring i slask liksom...
Tvätta ska jag göra också.. det är behövligt!

Men nu ska jag gå och väcka mammsen och pappsen =) haha dom verkligen ÄLSKAR när jag kommer in till dom på morgonen ^^ haha... Sen blir det frukost med familjen! =)

PussHej så länge!
Jag Önskar er en Bra Lördag! =)

image132

Kommentarer
Postat av: Elin

haha nej va kul,ska ni till globen? ^^
tackdetsamma! ha en häärlig lördag
Kram

2008-02-02 @ 10:27:52
URL: http://eliin89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0