god natt, dröm sött och sov gott <3

ska till och sova nu.. =)
fast imorgon är det Loooooooooov! haha sug på den ni som har lov v.9 ^^
summrering av dagen..
ringde en tjej idag från Uddevalla och jag är himla possitiv till hennes häst.. får se hur det blir..
Ringde och Talkade med Fiia lite granna också.. Mej Saknar! <3
Madde van men Molls idag på Lurbo och jag har vart med Angelica i Heby men hon vann inte=/
"Körde i diket imorse"
har ätit grillat kött idag igen =)
Pratat med Maliin på MSN saknar!! <3
Pratat med Patrik och med Patrik på sms =) SAKNAR!

ska sova nu, i min säääng som jag tycker om =)

PUSS och God natt sov gott och dröm sött <3

image154
<3

Kommentarer
Postat av: Nikki

Haha wohoh :D

2008-02-17 @ 22:58:33
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Mari

Nu händer det grejjer ska du veta! :D
Berättar mer på msn nästa gång du loggar in ;)

Sov så sött och ha kul på ditt lov :P Jävla du som har lov före mig xD

2008-02-17 @ 23:41:53
Postat av: Fiia

Miss U too ! Hör av mig snart , pimlar lite hästar .. inget napp än men har linor ute ! Haha :P

PUSS Å TJOHEJ !

2008-02-18 @ 13:25:46
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0