God morron =)

Tjolahopp alla glada =)
hahaha ni skulle se mitt hår nu, det står åt alla håll och är KRULL med stort K. haha jag menar verkligen alla håll.. måste ställa mej i duschen och se om de fixar sej lite granna ^^

idag ska jag ha idrott, sliten som ag är och med skavsår =/ meen jag måste och då menar jag MÅSTE för att ens kunn abehålla ett hyfsat betyg... sen slutar jag väl runt 14..

idag måste jag även, lämna tillbaka nyckeln för elevhemmet samt ringa försäkringskassan, för dom dumma mäniskorna har nog glömt bort mej... Felicia fick nämligen 26000 för sitt ärr på armen igår och jag skickade in mitt i typ oktber!!!

så det ska jag göra, kanske skulle ta och ringa Sara idag också... beroende på när jag kommer hem, kan ju interinga försent så man väcker huset..  haha då tänker ni säkert att varför inte ringa på mobilen, jo det skulle jag om det inte vore för att en fet Sugga (gris) ätit upp den för henne..

japp så va livet så här på morgon kvisten! =)
ska duscha
sminka mej klä mej och gå med hunden... sen ska jag
plocka ur bilen på prylar och sen måste jag skynda mej till tåget som går
11.14 =)

PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0