Glader! =)

Tjolahopp! =)

hoppas alla haft en trevlig dag =)
det har iaf jag.
vaknade 07.15 av mobilen, gick upp tog det fett lungt för jag skulle ju ta mastan till tåget så jag hade all tid i världen..
Men när jag flätat håret, sminkat mej och klätt mej för att ta mej till skolan så tar jag bil nyckeln och inser att det inte finns någon bil på uppfarten!! går in och skriker på mamma som ringer till pappa och han fick vackert vända. ofta han tar "min bil" liksom?!!
missade tåget och fick ta bilen hela vägen in till plugget. sköönt! kom i god tid och försökte fixa ekonomibiten, men det va SVÅRT!
får sätta mej ner och verkligen ge mej fan på att förstå! sen var det svenska och nu kommer allt på engång känns det som, värsta föreläsningen om nått jag inte lyssnade på men skulle få ta Linas anteckningar sen. jag satt och svarade på de 2uppgifterna man skulle göra till dom JÄVLA FITT SIDORNA jag läste igår innan jag somnade..

Men iaf.. mycket "läxor"/uppgifter att göra.. USCHA! sen hade vi LDS och det är den sista lektionen imorron.. och jag har sjukt mkt att göra! slutade egentligen 16 meeeen jag gick vid 14. pallade inte mer, jag sa att jag skulle hem och struktrera mitt liv.. haha gissa vart jag hamnade..

på stan med MALiiN och FiiA <3<3 vi tog Åhlens och sen ut med pengar innan vi började beta av stadens alla hästaffärer... Började på Staden med
CORALL där gick vi runt och Fiia shoppade ett hönät, sen tog vi
Granngården där vart det inget.. men jag ville köpa ett par vita benlindor sånna fleeas/elastiska.. meen det fanns bara i svart.. och jag kan ju inte ha svarta på en svart häst... så det bar vidare till
Sporren och där fick jag ett samtal som varade hela vägen till röljusen vid Ikea.. alltså vi var inne i affären i typ 30min och sen satte jag mej ibilen för att åka vidare till Årsta där det låg någon hästbutik...

men jag hittade inga vitabenlindor så vi tog oss till Donken.. Fiia Bjöd på Mat och vi satt där och myste.. haha kom då på att ÖB hade hästgrejor så det vart en vända dit med.. haha där ska jag börja shoppa häst saker... haha och nu när jag sitter här så kom jag på att det finns ju på Rusta med ^^ haha men jag hålle rmej nog til de mer treditionella hästsportbutikerna =)

Efter ÖB iaf så skjutsade jag Maliin till stationen.. och jag måste säga att jag var himla glad och se henne igen! =) hoppas det inte dröjer lika länge igen... när vi dumpat henne där så gasade vi vidare mot Almungehållet och jag lämnade Fiia hos Cyrinette hah fick klappa på hästarna där himla myyyys!!

FÖRRESTEN.. NU ÄR DET BARA 3 DAGAR KVAR! =)=)

Läste Söderhamns Kuriren idag och äntligen är det nån som har agerat helt rätt!
USCH för att hästar ska få lida... Det är så orättvist att vem som helst ska få köpa häst.. har man inte råd så har man inte och har man inte kunskap neej då sk aman fan inte ens försöka heller!!!

FY FAN FÖR ER!!!

http://www.soderhamnskuriren.se/parser.php?level1=1&level2=1&id=72369

Men hoppas att ni andra har dte bra iaf =D pussar <3

NEJ NU SKA JAG göra som jag blev tillsagd av min lärare idag....
"Miccis, du borde verkligen ta dej en tankeställare och STRUKTRERA DITT LIV!!!!! "
så ja jag ska nog försöka... och nu jag ta mej faan fixa de jävla resterna jag har ju typ 420dagar kvar i skolan.....

PUSS PÅ ER <3

image121

STRUKTUR var det...  det hetta ja.. hm. ja jag ska försöka..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjao babe!
Haha, gissa vad min familj har gjort??!
Hahahahaha, varit på pensionärssim i Heby. Haha, as mysigt!!
Puss Puss!

2008-02-28 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0