FYNDAT i Sala =)

jodå.. Orken tog mej till Sala idag på förmiddagen =)

lämnade tillbaka jeansen och tog pengarna till JC där det var halva priset på ALLA jeans pga. om byggnad =)
det tackar man inte nej till så det vart ett par nya Jeans =)
fick ju 700kr igår av Kusiner,faster, "farbror" och mormor så för dom vart det ett par skor =)
matchande med min tröja jag hade på mej idag ^^ i märket PUMA

image147
här är dom =)

lite skillnad att gå i dom och de svarta jag gått i sen i höstas med hål rakt in i sulan..

Nu ska jag maikenga i mina nya kläder..
till och med underkläder ^^

PUSS PÅ ER <3

Kommentarer
Postat av: Mari

Snygga skor ^^ Köp ett par till mig med är du snäll :P
Mina pengar är slut :'(

2008-02-13 @ 18:31:45
Postat av: Madde

Sikka fina :) Ja köpte osso nya skor igår :)

2008-02-14 @ 14:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0