Fruktsallad och Vaniljglass =)

Mumms.. har ätit lite fruktsallad och lite granna vaniljglass medans jag
kollade in KarlPetter och de andra dansarnas rumpor^^ haha shake it!! appropå "shake it" så har jag idag inofisiellt ut sett min privata tolk och engelska lärare.. Nikki =P haha!

jag känner mej som tur är lite bättre nu, kan ju beror på att jag har sovit sen i går vid 16 tiden... och att jag har fått så många "krya på dej hälsningar.." TACK!!

om jag mår bra imorgon kanske jag och mamma ska åka och prova ridstövlar någostans =) hoppas hoppas att jag mår Kalas imorgon! sen så imorgon ska jag reda ut det här med Häteriet! jag blir ju lite smått stressad över det att veta INGENTING! usch jag vill ha kontroll och veta vad som händer.. tror jag är lite nervös för tjejens skull.. hon ska liksom åka ensam HELT ensam hon är 21år bara 21 bast och åker på Tisdag på Obestämdframtid till Nya Zeland och sen ska hon resa till Australien och sen "får hon se"... shit hur kommer man på tanken jag skulle ALDRIG göra det! jag har varit på kreta i en vecka och jag häll på att krevera^^ De luktade konstigt, De hade Äcklig Mat, Pratade konstigt OCH HADE SALT I VATTNET!!! USCH! tacka vett jag SVERIGE♥

Men jag ska iaf reda ut det här i helgen så iaf jag vet vad som händer i framtiden^^
SKolan är skit också faktiskt! usch så trist att ha en massa saker man MÅSTE göra men inte gör det! nån gång ska jag reda ut det också faktiskt!


Kollade på klockan 22:22 hoppas du också gjorde de så du fick önska dej något =)

nu ska vi se vilket par som åker ur lets dance.. HOPPAS HOPPAS att det blir hon med hår i hela ansiktet!
......nu får Svenska folket reda på att det är....

(vad har hon på sej?! inget jag skulle prova iaf..?! Jesica Almenäs alltså.. )

HON jag hoppades på! =) Dilba hette hon.. hon har hårfästet mitt i pannan typ!

Men de andra var verkligen SUPER! jobbigt nästa vecka...

nu ska jag typ försöka bli trött så jag kan sova!

imorgon ska jag vakna FRISk och KRY som aldrig förr <3

PUSS OCH GODNATT SOV GOTT OCH DRÖM SÖTT <3<3

Kommentarer
Postat av: Frida

Min syster tycker att jag ser ut som Dilba... Att mitt hårfäste sitter lika långt ner...

2008-02-10 @ 09:10:18
URL: http://fridajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0