fortfarande 1dagkvar..

.. men minutrarna knappar in på den 12/2 som är min födelsedag =)

skulle betala räkningen för elevhemmet nyss men såg att jag inte fått in tillräckligt med pengar =/
men den ska inte va betald förens den 20:e så det är lungt =)

Hon har fortfarande inte ringt... jag väntar och väntar =)
hoppas hon ringer snart.. jag menar om man måste fixa papper och sånt så finns inte många timmar kvar.
men det löser sej som allt annat =)

Mår faktiskt lite granna bättre =) och Runa ringde nyss det gjorde mej glad också.. det skulle tydligen komma någon och kolla på Hades idag.. hoppas hoppas att det löser sej för henne med hästar och liv och allt =)
hon ska veta att hon,Vilda,Hästarna och Hobbe är alltid välkomna hos mej <3

( ser nu att johannes har gröna ögon ?! )
det är väl  bara jag i familjenm som förblir blond och blå ögd då =)
haha det är lite lustigt.. mina föräldrar har varit gifta i 18år och har 4barn
Jag 18 (19 imorgon )  blond och blåögd
Felicia 14 mörkbrunt och blågrön
Johannes 7 rödblond typ med Gröna ögon
Gabriell 3månader och Blå ögd hår färgen får vi se vad det blir med men jag tycker ha när blond som jag ^^


haha


nej nu ska jag överväga att ringa ägaren..


PUSSHEJ SÅ LÄNGE <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0