=)

Himla mkt tack för en uderbar dag i skolan =)
det var ju lite rörigt här hemma imorse med sjukdom hit och sjukdom dit skolor här och skolor där. och födelsedag..

men Pappa skjutsade mej till  skolan och jag gick in i stallet och fick start nummer 11 på min Ruffe-Tuss <3
Han var bökig värre men tillslut var han knoppad och lika vacker som alltid =)
Skulle rida fram med annelie men vi var sen aut som vanligt.. haha

Pappa och mamma kom och lämnade bilen på skolan för att de blivit utskrivna från sjukan.. så stackars mej fick köra hem ensam... =(

men men åter till skolan..

Red fram och han gick som en klocka =) SÅ FIN! jag hade honom under mej och hela han med mej =)
Kände verkligen (håll i er =P ) FOKUS!! Det gick så bra..
Inne på banan bara flöt allt på.. satt om i sadeln några gånger för att komma ner och i nte skumpa sönder den stackars ryggen.. trydligen räknades varje sådan som en lättridning = felridning.. MEN JAG ÄR NÖJD!
efter att jag tackat och ridit programet VAR JAG SÅ NÖJD och de andra tyckte också det var bra =) MEN.. Dommaren var iof sej också nöjd förutom att hade det varit TÄVLING hade jag ev. blivit DISKAD.. haha OOOOPS!

Red dock på 60.34% vilket är över Godkänt SÅ JAG ÄR NÖJD!

Efter ridningen gick jag till Matsalen med mina vänner och kan ni tänka er.. MINA VÄNNER har bakat (Fiia) världens finaste kladdkaka =) TACK! det värmde verkligen! TACK!
de sjöng i matsalen.. haha men tyst =)

fick sen en fin kram och en tanke FUL MED TULPANER =) av mina vänner i 1:an TACK jag ÄLSKAR tullpaner =) ska nog ha det på mitt brölopp =P

menmen efter att jag fått en sån fin stund med mina vänner bar det av hemmåt.. GASCH! höll på att somna i bilen =/ det känndes att man ridit utan syre och kraft! och en BRA ritt =)

HELT SLUT! hemma fick jag mascara och lepsyl av mamma och gabriel och ett fint besök och kort + 500kr av min kusin Veronica med hennes familj =) Niclas min andra kusin ringde och önskade mej Grattis vilket jag vart ÖVER LYCKLIG för..

Mormor har ringt och jag har fått massa fina sms och hälsningar TACK ALLA! =)

Hoppas nu bara att Ante ska kunna fixa så man kan se filmen som jag lyckades hitta på när jag gör min ritt =)
vore ju kul å se hur det ser ut..

Nu ska jag sova en stund på köks golvet inna det komer mer folk och sen ska jag se om jag kan få i mej lite smörgåstårta =)
image145

Min fina Kladdkaka haha nån som vart lite glupsk kanske innan kameran han fram^^
det var iaf ett M med ett hjärta under <3

TACK igen

image146
haha mina brudar.. =) inte många som syns.. men i har ätit kladdis iaf =) i matsalen på Jällaskolan =)

PUSS PÅ ER ALLA <3


Kommentarer
Postat av: Fiia

Tihii , Grattig igen ! :D

2008-02-12 @ 18:19:16
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Madde & Änliie

haha, de ser ut som ja sitter o ber :P Grattis igen stumpis, hoppas du kommer i morrn.. Pussis

2008-02-12 @ 20:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0