en 5:e del av hästeriet är klart ^^

.. hm.. nu kan det väl inte vara så mkt kvar innan vi kan kopla för transporten och hämta hem henne..
JO, ägaren är liksom i Sälen kommer hem i kväll och "flyr" landet på Tisdag.. då har vi MÅNDAGEN kvar.. då är ju grejen den att jag är sjuk och har nada ork, dessutom är ju inte boxarna klar än heller =/ men hon får väl stå här hemma så länge då.. haha eller som Madde föreslog jag kan ju knyta henne runt ett äppelträd så länge ^^ haha
ÄHSCH! det löser sej , det gör dte alltid =)

Måste säga att jag mår lite bättre nu.. Mamma har tvingat i mej Symbicort och kortison och tada jag kan andas =)
har fått i mej ca.2dl blåbärsoppa också =)

nu har jag kvar på att årdna listan

Prata med Ägaren och skriva papper
Prata med Miche om stallplats så länge alt. äppelträdet
Få hem henne =)

SEN ÄR DET KLART =) och jag kommer inte kunna åka nånstans =/

image141


  Moonlight   Lic.nr: 229917
  2000, brun , S. , Halvblod    
Härstamning: e. Landlord , 849 u. Snow Wind , e. Utrillo ,   Land: SWE
Uppfödare: Hans Westergren  Stbnr: 
 ,    
Ägare: Hormesta Säteri    
  Svante Berg, Hormesta Säteri , 740 82 ÖRSUNDSBRO Tel: 0171-412242



HA EN BRA DAG =)


PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Elin

kul med häst miccis ^^

2008-02-10 @ 15:07:08
URL: http://eliin89.blogg.se
Postat av: Fiia

Måste vara bättre i morrn juu , Esteten :(

2008-02-10 @ 16:41:44
URL: http://ingalediganamn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0