det nalkas brölopp runt hörnet...

.. Himla mkt jobb runt ett brölopp..
det är min Underbara Kusin som ska gifta sej med sin Blivande Emil♥
Dom ska ha ett Sago brölopp.. tro mej!!!
Klädsel är Kavaj....
Jag är absolut ingen klädes människa.... ni som känner mej vet mkt väl att hälst skulle jag gå i typ mjukisar och en snygg tjocktröja samt ett par typ träskor^^ För jag har ju ändå lite hyfs i mej att Ridbyxor tjocktröja och gympaskor passar sej inte vid ett brölopp.. =/
USCHA mej.. vad ska jag ha på mej?! jag vet precis vad jag vill ha.. men vart finns pengarna till det, och vart finns dom att köpa...?! Lite Jobbigt är det!

jag har ddessutom i månader letat runt efter ett hästekipage som kan köra dom från kyrkan.. sååå nu har jag iaf fixat det och låtit över det till bruden som nu får bestämma själv om det duger eller ej...

men åter till kläderna.. Jag tycker att det är snyggt med jeans och en snygg tröja.. vad är det för fel med jeans i en kyrka.. jag ogillar kyrkor himla mkt faktiskt...

På mitt brölopp ska folket få klä sej själva.. precis som det vill! fast jag tänker inte utesluta att gifta mej i en kyrka.. det är ju ändå tradition.. eller?!

haha.. hmm innan jag bestämmer hur jag vill ha det på mitt brölopp
ska jag kanske hitta nån jag vill gifta mej med^^


Men nu har jag inte tid att tänka på brölopp.. ska ju provrida på lördag =)=) wiho.. mamma tycker jag ska ta med mej transporten på engång haha för vill jag ha den så är det bara onödgt att åka engång till^^ hahaha hon är kul min mor, först ganska anti och nu helt på! =)

det ända jag börjar oroa mej över nu är EKONOMIN.. usach vill inte ens kunna stava til det....
Men jag ska ju på arbetsintervju i mars.. haha får se hur det går.. och í morgon ska jag ta mej ikragen och ringa Uppsala Kommun och höra om jobbet som ledsagare...

Nu ska jag ta nog ta mej ett glas stort kallt glas vatten MMMMM GOTT ja det ska jag .. sen ska jag borstatänderna och gå och sova=)

PUSS och God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0