det finns inga ord..


.. att beskriva det med! men det är sjukt hur olika människor ser mej på så sjukt olika sätt!!


jag har aldrig! ALDRIG blivit kallad för Player Hora eller dyligt och det funnits en baktanke med det förens nu...?!

Alltså jag har ALDRIG och då menar jag ALDRIG inte ens på Dagis (har inte gått på dagis men i fattar prinsipen) varit tillsammans med någon.. jag har Aldrig behövt "fråga chans".. (ni fattar.. det har alla barn gjort..) och där med aldrig rikserat att såra någon/ bli sårad...

Jag ÄLSKAR mina vänner och är himla glad för att jag har dom och har aldrig riktigt känt ett behov av någon heller...

visst har jag varit "kär" flera gånger och verkligen velat ha personen.. men JAG VÅGAR INTE.. Jag ser en pojkvän/flickvän som någon man verkligen ska kunna lita på ha kul med och nån man kan dela både glädje och sorg med
(delad glädje = dubbelglädje delad sorg = hälften sorg.. )
precis som en vän! och en vän vill man absolut inte förlora! men jag har alltid fått för mej att det är större risk att förlora en pojkvänn än en vän... (om ni förstår hur jag menar! ) man riskerar liksom lite mer när man delar "sitt liv" med någon..
Och dom jag håller kärast vill jag ju absolut inte förlora! även om jag håller på att göra det nu =(

Jag säger inte att jag inte raggat någon till sängs.. haha jag är absolut inte oskyldig till lite strul..
men det är med måtta ska jag säga er!
men hur många har inte gjort det?! Alla vill väl känna lite närhet ibland.. det hör nästan lite till ungdomsåren.. LR?!

Men det jag vill komma till är iaf att jag ser inte mej själv som värsta slampan! och jag tror inte såmånga andra gör det heller..
MEN jag har gjort mitt livs misstag...och lyckats krångla ihop ett dilemma jag faktiskt ersänner att jag är skyldig till och jag ångrar det lite med tanke på att det är så lätt att såra/bli sårad.. och skulle kanske bli lite bättre om man kunde tala om för nån hur det ligger till..men jag ljuger till och med för mej själv med sanningen.. för det sitter mej så långt inne med tanke på hur laddat det är liksom... och det här har fått en viss person att se mej som en Player..
jag brukar liksom kunna skriv "ny säng, nån som vill komma och göra mej sällskap ; ) "  utan at någon skulle bry sej för de vet att det jag menar med et hela.. dom som känner mej kan läsa mellan raderna!
Men nu fnns det någon som reagerar.. kanske inte så STARKT men det finns ändå en tanke med det.. och det gör mej ont att veta att man fakiskt har "sårat" ngn...

JAG ÄR ABSOLUT INTE GUDSBARN!! ABSOLUT INTE JAG ÄR EGENTLIGEN EN ELAK MÄNNISKA" !!!
MEN
JAG HATAR ATT SÅRA NÅN DET ÄR DET ABSOLUT VÄRSTA JAG VET!!!!, för jag vet hur det känns att bli sårad!

det jag vill komma till är iaf att folk ser mej som olka personer.. jag har alltid ända sen jag var liten fått höra att jag alltid ser ut / beter mej som om jag vore 5 år äldre.. vet nu att det är måga som skrattar när jag säger det här men det är SANT! inte bara för att jag alltid var ett huvud längre än alla andra utan för att jag faktiskt beter me olka beroende på situation, med vem och var... *blir nästan lite rädd för mej själv.. iNTE PÅ RIKTIGT MEN man tänker ibland "oj så vuxet det lät" eller haha jag älskar att vara 9 ibland...*

I skolan är jag den som hörs mest syns mest och alltid får skulden för allt! jag behöver inte en sha varit vid liv den dagen.. ändå så har jag varit där enligt folk.. och när jag är närvarande finns det ingen som missar mej!!!

i jobbet är jag lovar 35+ med tanke på det jobb jag har så är det så det är liksom.. språket förändras kroppshållning och allt blir bara 35+

hemma kan jag vara den mest BARNSLIGA 3åringen EVER lika som jag kan ta mitt ansvar och vara 19 och även gå in som "mamma" om det behövs!

eller som när jag pratar med föäldrar! haha oj det kan jag tycka är HIMLA KUL! inte för att jag reagerar själv men det gör kompisarna! DÅ KAN JAG VERKLIGEN vara den där förstående ungdomen som växer i förälderns ögon och får några extra + i kanten haha vet inte hur jag ska förklara hur dom ser mej men typ som et MVG barn som kan förstå handla och motivera!

Jag själv skulle beskriva mej som en "vanlig" hästtjej som är uppväxt på landet med mkt eget ansvar och initsiativ tagande... GLAD, POSSITIV, IMPULSIV, och "NÄRVARANDE"... mkt flexibelkan vara 7, 14, 19, 25, MAMMA,STORASYSTER och PAPPAS FLICKA! minutrarna efter varann... beroende på situation!

DET jag vill komma till med et här inlägget är väl egentligen att beskriva mej som person så att de som "tvivlar" (hittar inte rätt ord..) kan förstå sej på mej lite bättre ( förhoppnings vis iaf. )

Lär känna personen själv innan ni får skaffar er en uppfattning om den! du kanske inte alls uppfattar den på samma sätt som ryktet!
OCH JAG SER HELLRE ATT DU SER MEJ SOM PLAYER om du tycker det ÄN ATT DU SKA SE MEJ SOM SNÄLL/DUM BARA FÖR ATT NÅN ANNAN SAGT DET!!!

skrev detta inlägg för jag är absolut ingen slampa / player!!!


OCH MED DET HÄR HAR KLUMPIGA JAG SÄKERT LYCKAS MISTA EN AV MINA BÄSTA VÄNNER jag Absolut inte vill förlora!!
='(

ville bara förklara mej då du alltid frågar varför jag inte är som förut?!


OCH MED ET HÄR VILL JAG TACKA ALLA SOM STÅR UT ATT HA KVAR MEJ SOM VÄN!
jag beundrar er!
TACK FÖR ATT NI FINNS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0