Dagen i ära..

.. jag har fått många fina sms och alla <3 dag hälsningar..

TACK <3

Fiia ringde också =) så ja pratade mlite med hon i telefonen =)
Saknar mina vänner himla mkt..

visst mår jag mkt bättre men ORKEN var försvann den liksom ?!
ofta jag inte ens orkar gå ut tillstallet och tillbaka utan att lägga mej på soffan och sova i en timme?!
NOPP det är inte JAG!
så jag tänker faktiskt se till att jag blir FRISK innan jag anstränger mej någe extra..

Fick akut abstinens efter Angelica också ^^ haha
så jag ringde henne med.. och stackars hon har också varit sjuk =/

MEN på Söndag ska hon vinna båda klasserna här i HEBY
90 och 1m så en uppmaningen till alla er som startar dom klasserna..
lägger för vi kommer ÄGA =)
haha
jag ska vara den bästa hästskötaren ever!!!
=)=)

Har fortsatt sökandes efter häst..
lovar att jag bevakar alla anonssidor HELATIDEN!!
och de få man hittar som verkar intressanta och inom rimmligt avstånd.. dom har typ nån annan redan provridit eller ska provrida..
som den här fuxen jag hittade igår.. verkar kanon.. också läser man Saras blogg och där står det att hon ska åka och provrida en fux som verkar kanoners på lördag =/ Kul å behöva konkurrera med sina vänner om samma häst =/ NEJ!

Men jag har idag ringt på Cortez hästen, och hon ska ringa upp mej imorgon angående vilken dag som passar osv..
har även mailat på ett sto född -01 som ägaren ska ringa upp om den finns kvar efter att en annan har vart där och kollat.. 
Önskar att det var nån som ringde och sa att dom har en häst typ 1.68 mkh som 0:at 110 och placerad i en LB som dom vill skänka till mej!!!
men hur troligt är det liksom =/ 
HIMLA LESSAMT ATT BEHÖVA LETA!! jag har alltid fått allt serverat.. =P

appropå chikago =/ så har jag köpt en säng och ett sängbord idag =)
ska hämta den i slutet av nästa vecka..
en hemnes säng från IKEA 120 bred med en mjukbäddmadrass =)
myys.. så nu är du välkommen att dela säng med mej ;)
 
image149
sängen och sängbordet =)                                                           kom och myys med mej =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe,samma klasser som mig på söndag asså..:P men du,det finns ju inga startlistor ute! har du nån idé om när de borde komma??? snaaart :P

2008-02-14 @ 18:37:47
URL: http://eliin89.blogg.se
Postat av: Fiia

Ooh , det gör jag så gärna !

2008-02-14 @ 20:30:50
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: Änliiiee

Heej Mittislajm!! Saknar dig töösen bli frisk nu! Glad alla hjärtansdag på du! massa pussar från maaij :)

2008-02-14 @ 20:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0