Årets födelsedagspresent =)

Usch och fy! men man får stå ut!
Fick ju iaf ett par nya ridstövlar ^^ =)

vaknade imorse och kände mej hyffsat bra jag åt frukost och sen åkte jag och mamma till Hööks,Horse, HorseLife och sen Granngården ch Sporren.. den sista butiken som låg närmast där hittade jag dom jag ville ha =)
ett par från MountinHorse Jätte sköna att gå i =) för 2495kr det tycker jag är överkomligt..

efter Sporren vart det Donken i Uppsala och då kännde jag hur trött jag blev.. ville bara hem inte sitta i en bil en timme till =/

kom hem vid 16 och sov tills nu..

nej nu ska lilla jag sova vidare så jag orkar med kvällen..

Puss på er så länge <

image143

Kommentarer
Postat av: Sara (älskar sin Miccis)

Hejsan gummansan!
Oh, no! Inte vara sjuk! Hoppas du mår bättre, tack för att du fäljde med ut i onsdags - betydde väldigt mycket för mig!!
Nu är det snart du som är 19 :D. Wohoo!
Shit, snygga pjux!
Ska vi ut på onsdag förresten??
Puss på min favvo!

2008-02-09 @ 17:43:07
URL: http://camello.blogg.se
Postat av: Madde

Woho, såna där e skit bra :) Sånna har ja oxo.. :P Ännu bättre om man har stigbygelplattorna till oxo då sitter man himla fast :P

2008-02-09 @ 20:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0