60*25+massalek = 1,5km, silver pingvinen och doppingen=)

Har precis vart i Heby och simmat.. det vart hela 60längder för mej vilket min matte säger blir 1500m alltså 1,5km =) sköööönt att få röra på sej! härligt att få upp lite andning, annars glömmer man nästan bort att andas^^
efter min motionssimmning var det märkes tagning med bröderna^^

Började med Johannes som skulle ta Silverpingvinen.
man ska simma 10m plocka föremål frånbotten och flyta i 10sekunder.. Det gick kanoners..
(fattar egentligen inte varför han ska ta dom märkena när han kan simma typ
50m på djupt vatten.. men man ska ta det lungt fram snart kan han inte ta flermärken för att det blir försvårt enligt mamma)

efter det var det Markus tur.. han kämpade på han med och till slut så vart det ett märke till han med Doppingen
man skulle simma 5m, dyka genom rockring och titta undervattnet 3ggr (allt på gruntvatten)

Jätte bra av oss.. åkte hem och fick korvstrogarnoff med ris och en fräch sallad =) massa vatten och ketchup så klart ;) haha

Fick ett JÄTTE ROLIGT medelande av IDA idag =) hahaha både jag och mamma läste det frammför spegeln... =P

Så här stod det:

A 992 I
Toibi biqut2
TA pnilim2
9M

haha kan ni inte heller läsa det?
håll upp det framför en spegel och läs det nu då..

MOHAHA HELT KUL! det var nog det roligaste... Jag får Jätte offta sånna dära medelanden som bara bevisar hur blåst jag är.. så jag bara sukade och sa undrar vad de blåser mej på nu då?! mamma vart nyfiken och undrade.. så vi läste det framför spegeln ^^

Jag skickade det vidare till Stefan Samuelsson och fick tillbaka ett MMS nu som jag inte kan öppna.. men jag får försöka använda minlist och komma på hur man sla göra för att se det för det måste ju gå?!

det kanske blir en sväng till maråker på lovet. man vet aldrig hur det blir med det.. men det vore ju himlans roligt för jag saknar dom MASSOR!!

Men man får göra nått åt det helt enkelt! =)

har pratat med Mari och hennes stackars marsvin är inte kvar i livet längre.. men han kommer få det aldeles utmärkt uppe i det blå med evigt gröna ängar stora gurkor och massa kompisar <3
R.I.P Castello <3


Nu ska jag kolla hästannonserna och svara på lite mail..
PUSSIS SÅ LÄNGE =)

Kommentarer
Postat av: APP

ååååh jag vill också ha sportlov!! Ska du göra något roligt? Hur går det med hästletandet?

2008-02-18 @ 19:53:25
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se
Postat av: Röv£n

hahahahahaha......
okej, men de e ju typ svinigt mycket socker ;D
HAHAHAHA....
Pussis

2008-02-18 @ 20:32:00
URL: http://skutten.blogg.se
Postat av: madde

haha, dum som ja är sprang ja o hämtade en spegel o kollade :D Ha ett bra lov MICCIS

2008-02-18 @ 22:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0