19 Helt Jävla Underbara År =)

Jaa klockan typ halv 6 i morse vart jag hela 19 år gammal.. måste säga att det känns...
haha XD
Jo då jag känner mej mer fokuserad än aldrig förr.. (nu skulle Chricko höra.. ) haha

Vaknade klockan exact 00.00 av att det började vibrera i sängbordet... AV TELEFONEN!! =P
Det var Nikki som Grattade mej.. TACKAR du var först att gratta på det "äkta dygnet"
Sen var det mamma tyå kvart över 12.. ( hon och Gabrriel är fortfarande på sjukhuset.. )
Straxt efter det var det Sara med några välvarda ord över SMS =)

Vaknade imorse av sång och paket.. =) TACKAR
(dock ingen mamma och gabriel.. HOPPAS DU BLIR BRA SNART BRORSAN <3   )
kollade mobilen och jag hade yttligare ett sms av Patrik =) TACK!

i paketen befann det sej lite allt möjligt...

som typ..

en Piké Puma tröja
en tjocktröja
Snyggaste Trosorna med matchande BH
Jeans ( på tok förstora =( )
ett skärp
ett jätte fint kort utav mormor med 200kr
också fick jag ju RIDSTÖVLARNA =)

Efter som att mamma är på Akis med bror min blir det ju svårt för henne att skjutsa mej till skolan..
så det får pappa göra..
grejen är den att han har liksom 4andra barn at hålla reda på..
oj nu lät det jobbigt.. nej men marcus och Johannes ska tydligen på utflykt med skolan idag så det ska göras matsäck och kläder ska fram..
Felicia sköter iofs sej själv.. men hon tar fortfarande plats.. lika så Rebecka..
haha dte gör ju jag med iofs. men jag har gått ner och lagt mej i sängen med datorn i knät.. så kan dom få ordna bäst de vill där uppe..

sen ska stackars far min skjutsa mej till skolan ( jag kommer komma försent..)
där ska jag Knoppa och snygga till min kompanjon Rudolf som sen ska bära mej runt ett helt dressyrprogram för nån elak dommare.... Men jag ska typ sminka på ett leende och så ska jag ( lyssna chricko.. ) FOKUSERA och göra min livs bästa ritt! de ni!.. sen ska jag förmodligen hosta tills jag spyr =/ och gå upp till skolan äta lunch och få massor med grattis kramar =)

nej ska väl gå och sminka mej antar jag..

PUSSEN PÅ ER <3

image144

HAHA Bjuder på ett Idol-Kort =)

Ha en bra dag Pussar <3

Kommentarer
Postat av: Mari

GRATTIS!!!

2008-02-12 @ 09:07:14
Postat av: Frida

Grattis snygging

2008-02-12 @ 09:20:42
URL: http://fridajo.blogg.se
Postat av: Nikki

Congratulations = Grattis

:) Jag sa ju att jag skulle vara först! yeey!

Hoppas vi ses idag :D

2008-02-12 @ 09:55:02
URL: http://nikkiliito.blogg.se
Postat av: Sara

Grattis babe!
FUCK, jag glömde ju dina vindruvor idag.. Hade dom i västan på axeln när jag kramade dig och kom iaf inte ihåg dom.. Jävla skit! :(
Du får dom i helgen istället, för då ska jag uppvakta dig på riktigt!!
Hoppas du får en underbar dag!
Love u too mutch,
hope you know that..
Puss och kram på min lilla tuss!

2008-02-12 @ 13:40:40
URL: http://camello.blogg.se
Postat av: Röv£n

jag har också skickat sms till dig och grattat ;D
GRATTIS IGEN! Pussis

2008-02-12 @ 16:17:00
URL: http://skutten.blogg.se
Postat av: AP

Grattis gumman!! Hoppas dagen varit helt cpbra! :D Och snyggt jobbat på ruuffe!

2008-02-12 @ 16:55:19
URL: http://www.annagoeswild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0