var bara tvungen för du irriterar mej!

jag saknar dej inte... vet du varför?!

För att jag har alltid, ALLTID! tyckt om dej för den du är..
jag betraktade oss som ganska lika...
Självsäkra, Glada och framför allt att  kunna stå för våra åsikter och tankar utan att det rör oss i ryggen vad folk tycker och tänker...

men jag hade tydligen fel...
Jag anser inte att man är ärlig när man kan vara ypertrevlig mot en person bara för att det gynnar en för stunden, när personen sen vänderryggen till snackas det grymt med skit om den! vad är det som säger att du inte gör lika dant mot mej?! ÄRLIGHET VARAR LÄNGST!!! hur tunkt det än är med sanningen eller att kunna stå för sin åsikt!

JAG HATAR FOLK SOM LJUGER! så är det bara, en så kallad "vitlögn" har man ju dragit till med mer än en gång.. men var drar man gränsen för vit lögn?! jag skulle aldrig ljuga för en nära vän! inte ens än "vit lögn" så är det bara!


att du sen hör av dej till mina kompisar som inte är dina... det förstår jag inte! vill du mej nått så hör av dej till mej!
eller skaffa egna kompisar!

Kommentarer
Postat av: Nikki

Jag håller med dig till hundra procent!



Visst kan man snacka skit om människor man icke gillar eller inte vill ha något att göra med men inte sina närmaste! NO way!



miss you <3

2008-08-13 @ 14:51:02
URL: http://nikkiliito.blogg.se/
Postat av: Jossan

Håller me dig Miccis :)

Puss på dig gumms <3<3

2008-08-13 @ 19:02:49
URL: http://www.nogg.se/teamjansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0