tjoho igen =)

kan någon frklara för mej varför mitt MSN hänger sej och typ försvinner.. kan inte tryck anågon stans som har med msn att göra men om jag tar ur laddaren och sätter tillbaka den i datorn igen såkommer det tillbaka?!

jag hatar min dator!!!

hur är det annars då?
jo livet rullar på dagarna försvinner bort i intet...
skolan är fortfarande hyffsat kul, men jag ska ta tag i mina rester! inte full lika kul!
hästen min har blivit tokfn! det är kul att rida och det mesta dumheter har gett med sej, men så klart!
när dte känns som bäst kommer ju det värsta! han var oren igår på dressyrträningen!!
NEJNEJNEJ JAG VILL INTE HA EN HALT HÄST!!!

men jag ska försöka få tag på Herr Johan Bröjer idag och be han komma över och se mitt sitt veterinär öga och säga att nej men massera där så släpper det dte är bara en späning, ni kan mkt väl tävla på söndag!
vilket han inte kommer att göra för han är garanterat halt på minst 1ben, jag tror 2 men pappa1 :(

BAJS PÅ DET!

idag fyller iaf Angelica 18 bast! ojojoj stora damen ;)
blir utgång i västäerås iaf så alla fulla ungdodmar kom till västerås vet ja :D

nej nu ska jag fortsätta leta hältutredare....

PUSS PUSS pUSS PUSS PUSS PUSSS PUSS PUSS på er alla!

Kommentarer
Postat av: Mari

Västerås är inget kul ställe att gå ut på :P

Skulle göra det förra helgen men då var det 21 och 23 års gräns på de ställen vi ville in på.. eller så var de stängda den lördag! :O

2008-08-29 @ 13:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0