FÖRLÅT!

Jag har inte svårt att kunna "glömma folk"
Jag umgås med dom jag vill och dom jag inte vill umgås med gör jag det helt enkelt inte med!

Men det är en person som jag nu försökt "förtränga" i snart 6månaders tid!
varför skulle jag inte klara mej utan henne för liksom!
hon är ju som vem som hellst!
om hon dessutom inte har hört av sej på så här lång tid... varför tänker jag på henne för?!

Ska det vara så svårt! varför säger folk hela tiden att jorden skulle gå under om vi blev osams?!
hon är väl som vem som hellst och jag har ju blivit osams med annat folk förr och livet har gått vidare....

men varje gång jag försökt att förtränga kommer alla minnen upp!
vart man än går vad man än gör eller vad man än säger så finns du där för det är VI
det har alltid varit VI!! inte jag och du utan VI!
det har BARA varit Sara och Miccis

och det är inte så BARA för vi Äger hela Sverige och lite till!!

Jag är nog lite kär idej ;)

hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0