Torsdag

Givande dag måste jag säga, men stackars hästen fick en vilo dag, vilket jag har svårt att tro han sörjer..

Vaknade i natt vid 2 av att de ringer och typ gråter för att folk super ner sej! skärpning, väx upp och inse att man inte dricker som en fjortis!
somnade i varje fall om och sov så gott till klockan 05.45, solen lyste så fint och såg så varm ut att man bara vile gå upp.. åkte till skolan hade sistsa lektionen i UF företafande vilket var skönt! fick klart hela årsredovisningen så nu är det KLART :D Duktiga jag =D

Svenska kan ju verkligen inte tas på alvar precis.. den är helt jävla värdelös rent ut sagt.. men man får ju närvao iaf och gör det man behöver^^

Sen hade vi lunch ÄCKLIGT  nån ris gegga med vitlök! USCH! Madde jag Angelica och Fia släpade stenbänkarna till solen utanför vårat klassrum där vi tillbringade lunchen.. sen var det projekt och jag tror på oss himla mkt =) duktiga vi är, och det blir så mkt roligare var gång man talar med chrico =) min favorit lärare =D

Under projekt tiden vart jag inringd till jobbet, åkte dit efter skolan och jobbade 4h så hästen fick vila idag då jag tvingat syrran börja på ridskola så hon behövde ju skjuts och hjälp där..
men han sörjer som sagt inte att vila idag =)

på jobbtiden iaf så var vi på öppethus på dagligverksamhet och jäklar så kul de har och vilket bemötande och vilken härlig stämning.. jag vill också vara där haha ;)

mamma hämtade mej där skjutsade mej så jagh kunde handla det som skulles och sen tillbaka för att lämna det innan vi åke hem.. jag åkte direkt till stallet och sattebetfor och fodrade em. höt i hagen innan jag åkte hem käka middag och åkte i väg med sy

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, det var ju lite kaos i onsdags med fulla människor, det kan jag hålla med om..

2008-04-19 @ 13:53:57
URL: http://pratkvarn89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0