tjobiidoo

hur e leget med mej idag då?, jo tackar som frågar ;)

har sen jag öppnade ögonen i morse vart allmänt störig ;) haha förlåt ni som fått stå ut med mej hela dagen =)
i skolan hade vi sista lektioenen i Arbetslivnaturbruk, ja för utom finaldagen med middagen och allt =)

sen idrott, jag höll lektion med Sara i klassen och vi dansade bugg, haha japp jag vet! JAG dansade BUGG "/
hade ju Sara som expert hjälp och vi fick hela VG + på lektionen, måste säga att jag är jäkligt nöjd med tanke på att jag inte ens kan klappa händerna i takt ^^

efter Idrotten åkte jag hem, satte mej på tåget efter den mycket övertrötta bussresan, åkte hem och böt om till stalletkläder och hämtade hunden. mockade och gjorde mat till kusarna innan jag tog in han röck manen fram till virveln, sen ville jag inte bråka mera.. på med hoppsadeln och ut på slingan för att känna lite på kroppen i gångarterna, han kändes fin men vi joggade slingan fram till travbanan där vi tog snabbaste vägen hem ;) 40min tog det ändå, men det var ju liksom inget arbete..

pratade med Patrik Ekengren idag på lunchen, haha vet inte vad de resulterade , men men.. alltid trevligt när folk tänker på en ^^  haha pratade inte bara med den Ekengrenen idag ;) Sofia och Ida med.. haha trode ni det var slut där, nej då jag har ju pratat med Mari ekengren på msn^^ ( haha nej nu ljög jag, ,men iaf över bdb (-: )

MEEEENN!! jag hade skrivit värsta mycket! men det försvann!
ORKA!? neej, tack och hej vi ses på måndag!

kollain min bdb ---> www.hebyflickan.bilddagboken.se <----

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0