tappsko vf, mkt att göra och en hyfsat OK dag =)

Hej hopp! =)
idag är jag myckt gladare än i går, =) Vaknade itid kunde snoosa 8minuter sen gå up utan problem och in i duschen åt frukost i lugn och ro och åkte till tåget (höll hastighetsbegränsningarna..) åkte till skolan hade slapp lektion fram till lunch utan lärare skulle vi planera en "fin lunch" med vett och ettikett som rubrik!
sen efter lunch samhällskunskap med Gert-Erik SOFT värre, dom lektonerna är inte så svåra även om det är ett hyfsat tungt ämne.. =) fick sluta 3 så vi hann med kvart över =)

softade hem pratade med Patrik Ekengren =D TREVLIGT =D
åt middag med familjen i lugn och ro sen tog jag mej till stallet i snöyran.. fyllde på torv i boxen hämtade kusen borstade och på med dressyrsadeln och tränset, red utan benskydd idag..  tänkte att efter som det gick piss igår så red jag FRAMMÅT idag och vi red till gropen på tungsand och lite nysnö.. mys var det =) han gick kanon bra idag tog hjälp från lektionen vi red i söndags travade fram i tempo på typ långatyglar genom hela kroppen sen flytade jag mycket på volt med ledande tygeltag och mycket säte, tillslut så sänktehan sej lite granna ( inte fullt så mkt som man vill men helt OK ! =D

satt av och var NÖJD han fick ett äpple och jag var glad ända tills jag ser att han har en tappsko vf. jag blir TOKIG! hade det varit igår hade jag börjat gråta! haha men idag så tänker man bara jaja det händer alla! =/

borstade han slängde på ett tort täcke och ut ihagen igen, jag tog bilen och åkte till skogen där jag red in SPRANG! hela vägen genom skogen där jag har ridit fram och tillbaka och ingen sko hittad ejga =( tog bilen til nästa ställe jag begav mej in i skogen på och SPRANG den biten med men ingen sko hittades.. tog bilen till banan där jag red då hade snön täckt våra spår.. men jag gick där vart jag vosste jag hade ridit mest men det gav inget resultat =( så jag gav upp och åkte hem satte mej i mamma och pappas säng med datorn och kollar på tv..
pappa skulle a hem skor från jobbet i morgon så kan vi slå på en ny...
för i morgon ska jag ju anmäla mej till hoppningen i Heby den 20:e så vi måste ju ha hela fötter!

imorgon eller på fredag har jag massor att göra.

*Deklarera
*Svenska redovisning
*Bokslut i Ungföretagsamhet
*Prata med Lars Franzen
*Ringa Jenny ang Bidrags-ansvarig
*Ringa han med studentmössorna...
*Anmäla til hoppningen
*Slå på skon eventuellt rida
*ringa hon som hade Sandro före mej och höra om hans tandhälsa
*egentligen plugga massor också!

ojoj hur ska jag hinna?!
men man får ju prioritera... =D

Nu ska jag gå och lägga ner svenskan i väskan så det säkert kommermed imorgon =)
Pussen på er alla <3

kollain min BDB heter Hebyflickan där med 0)

Kommentarer
Postat av: Mari

Imorgon ska jag också deklarera :)

Och stämmer allt så kommer jag få massor av pengar :D:D:D

Kollade på alla mina bilder idag och hittade dig ! :D

Puss!

2008-04-09 @ 21:43:39
URL: http://www.mariekengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0