SÅ TRÖTT!

mors!
ligger i sängen och är helt mätt, och trött!

Tränade iaf för Maja i Gropen ideg och det gick bra, till och med mycket bra! =D
roligt! jag fick hjälp med att lossa han i bogarna och tänk att det enformiga voltarbetet faktiskt gav så mycket resultat =) haha men han gjorde lika som sist jag red så nu är det iaf nån som sett hur han gör när jag säger att han blir som en gunghäst... för han blir det bokstavligt talat!
när han tycker det är jobbigt och man kräver dte yttersta av honom tappar han bjudningen helt står på stället och studsar verkligen precis som en gunghäst....
men Han var som en helt annan häst när jag slutade passet =D
haha
Kiki red på Duell efter mej så vi skrittade under tiden hon red, och på vägen hem fick de båda Rejsa ¨järnet genom gropen och hemmåt, haha det tyckte de båda var kul! haha och jag och Kiki med =)

Direkt när jag var klar i stallet och kom hem tyckte mamma at vi skulle ner och äta på Wärdshuset för mamma orkade inte laga mat idag =) så vi alla satte oss i bilen och begav oss till heby..
jag åt en chowchow pizza och det var mumms!

kom hem för en stund sen och nu är jag så mätt och trött att jag orkar inte ens resa mej ur sängen till byrån och hämta almenackan... haha ska nog ropa på hunden om jag orkar och be henne aportera den till mej^^

nu ska jag lägga upp lite kort på bilddagboken för det tkr jag är kul =)

Puss hej så länge =)

Kommentarer
Postat av: Nikki

det är bara bra med Sladden, Själv är jag fortfarande sjuk :( Piss asså!

Sladden har blivit mycket fin, och all tömkörning har givit resultat :D
Alla älskar honom och hans steg XD

Du kan inte ha med bilen på fredag till skolan?
Skulle behöva skjuss till station efter avslutat tävling!

2008-04-06 @ 18:23:01
URL: http://missnikkisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0