ojojoj vad hände med bloggandet?!

Det var ett tag sen...

jag har ju skaffat bilddagbok mycket roligt, man kan fortfarande "blogga" och man kan dessutom lägga upp massa kort utan att datorn typ sakkar ihop =) också finns det en massa folk som har bdb som komenterar (till skilnad från det här) dessutom kan man ju kolla på massa annat folk =) KUL =)

Men i övrigt då..

jo livet rullar på så att säga ;)

Skolan är KUL efter som att det finns mycket SNÄLLA människor där =) Annars är skolan TRÅKIG efter som att jag har en jävla massa små rester i typ alla ämnen som bara ligger.. MEN JAG HAR JU ETT ÅR KVAR ;)
så jag står ut med det och 14mils pendlande varje dag..


dessutom jobbar jag ju en heldel.. har 3 uppdrag nu

2 ledsagare och ett kontaktpersons uppdrag... kul faktiskt och behövligt med pengar efter som jag har Sandro,


med han går det förresten Prima, ja köper han så fort jag har 75.000 i plånboken...

vi tränar för fullt nu och han börjar bli mjuk och fin och förstå att det är kul att vara häst =)

På söndag ska vi starta i CR på Heby 50 och 60 så att han ska få känna att det är lätt trotts press..

=D


var ut och red idag tog det lugnt och man känner hur mycket det finns där inne som behöver komma fram bara man trycker på rätt knappar.. SNART hittar jag dom, jag lovar =D


Jag har också lovat att jag ska ta mej upp till Hälsingland nått snart, kanske det blir nästa vecka för då har jag en lucka i almenackan, som nu för tiden styr mitt liv.. !


Men som sagt det är kul att leva när man har en fungerande almenacka, kanon vänner, fritidsintresse, ansvar familj och god hälsa =)


och jag tycker jag har allt det där nu =)


almenackan är så gott som full varje dag =) nya förutsättningar dag för dag..

Vännerna är dom BÄSTA! var och badade på fyrishov idag förresten =D

Sandro den fina hästen som står i hagen och väntar varjedag man kommer hem =)

Mamma,Pappa syskon och hunden =)

hälsa ja mår inte kroppen bra mår inte själen bra och tvärtom ^^

Ansvar tror jag är viktigt också... att få känna att det jag gör är viktigt och värdefullt!



vilket flum inlägg det vart då.. haha men det måste vara för att jag är trött..
var ju och lekte på fyrishov äventyrsbad med flickorna i klassen efter att ha livrädat dockan på 50kg från ena sidan av bassängbotten till den andra sidab av bassängen till kanten..
promenad ner på stan och stallet efter middagen som bjöd på en ristur i solskenet i typ en timme =)

så nu ska et sovas gott och drömmas sött!

gör det ni med =)

PUSS och God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du kommit igång igen ;)
Du skriver ju alltid mer här än på bdb så det är ju roligt att läsa här med, vet att jag blivit dålig på att kommentera :O Ska försöka bättra mig!

2008-04-17 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0