Mycket upptagen kvinna..

GISSES vad jag har att göra..

Idag började jg adagen med att gå upp tidigt
åka till uppsala jobbade 3timmar innan skolan
sen skola till 14 hade svenska samt prjoektarbete
åkte till Ultuna och snackade skit =D
klockan 16 var jag på ett möte/arbetsintervju och börjar nästa Måndag
sen till elevhemmet och va social till 18.15
JUF möte klockan 18.30 till 21 och JAG är typ nya styrelsen...
´stallet klockan 22 hemma klockan 22.20 år middag sen nu datorn och skriva in alla jävla datum jag e upptagen i almenackan så jag ej dubbelbokar nu när jag är så bissy ^^

så jag orkar inte skriva mkt mer nu annat än KRYA PÅ DEJ ANGELICA <3

Pussen!

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh vad har du fått för nytt jobb? :D Berätta mera! Du får boka in i almanackan en dag där du skriver ett långt blogginlägg med allt vad som händer :P Annars hinner du väl inte ;)

2008-04-07 @ 23:20:35
URL: http://www.mariekengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0