LYCKLIG =)

Himla bra dag det var idag =)
vaknade vid 6 men somnade om och gick upp vid 8 tiden, väkte hela huset eller nu ljög ja, pappa gabriel johennes och marcus satt och spelade tv spel så dom va ju redan vakna, men jag fick ifa väcka mamma felicia och rebecka =) just precis det var hela familjen, kan ju dra det igen för er som inte vet så är min familj familjehem så jag har 2syskon som egentntligen inte är mina syskon utan dom bara bor här för att de mår bra av de =) så nu vet den som undrarde..

iaf. så gjorde jag frukost blötte håret och fläta det, smikade mej och borstade tänderna.. sen på med de vita kläderna, vita strumpor vita ridbyxor vit piké tröja svarta strumpor över, svart jacka och mina ny putsade svarta stövlar..

åkte till stallet och gjorde iordning utrustningen, fick hjälp av Karin 4år ;) haha hon e för härlig hon =)
Sen in med hästen och borst ahela han =) på med pälsglans och fläta svansen, oj han vart som en ny häst ;) haha
sen kom pappa in rullandes med transporten i lagom tid, Karin och jag lassade in ny torv i den och sen in med alla grejor och hästen inan det bar av ner till HEBY =)

Angelica Linda och stefan? var redan på plats laddade och klara de hade gått banan och allt, men jag tyckte ändå att jag hade alltid i världen =)
 gick banan med angelica, gick den 2ggr för säkerhets skull ^^ himla enkel var den, men ändå lite små titt saker vid varje hinder.. "/ MEN VEM BRYR SEJ, inte jag och sandro iaf =)
red fram ute gick in på framridningen lite sent men det gjorde inget trav hoppade en liten bom och sen på räcket där jag fick en nit?! men det var bara titta lite på den och sen på igen och då tog han i och hoppade HÖGT över ^^ haha men det gick ju det med =) sen fick jag hoppa oxern en gång innan jag skulle in på banan,

han var kanon duktig =) gick felfri både i 50 och 60, =) haha fast det var nog många som tvivlade, iaf när vi sprang på sargen med frambenen längs typ hela kortsidan så vi kom lite tokigt på sista men det klarade han av galant =)

efter som att det gick så bra fick han skrita rnt och mysa i solen till nästa klass som gick ÄNNU BÄTTRE =) fel fri den med men med lite mera stil, haha om vi har nån sån ^^

jag var iaf himla nöjd med han kan man ju säga =)

sen efter massa possitiva meningar med Angelica och Linda så åkte vi hem, han var jätte kissnödig^^ haha funderade på att göra som angelica och lära in ett komando för kissa så man kan kissa dom innan tävling ^^ hahaha jag gillar henne himla mkt! :-*
iaf så åkte jag med och lämnade transporten hos yvette och hon va glad och trevlig vilket jag tycker är kul =)
när jag kom hem så fick jag lassagne och massa gott vatten och en fräch sallad =)
efter maten skulle jag hjälpa min fari att byta däck på maztan men orka?! jag lekte med min mamma och mina 5syskon istället vi spelade fotboll? haha sparkade på dom iaf och toka runt på tomten som bara den, haha tur att dte inte bor fler här så folk inte börjar undra ^^

lessnade på det och gick och satte mej här =)
ska snart ner till macken och kolla luften samt handla med mamma på ICA =)

Ha det bästa mina vänner, jag är tillbaka i bloggandet igen =)

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej. NU är min tävling i gång på min blogg.. var gärna med och tävla. Det är bara att skriva ett inlägg om att du anmäler dig, och länka min blogg på din så har DU chansen att vinna ett superfint halsband.. Ha en trevlig kväll ! :)

2008-04-20 @ 18:27:50
URL: http://bergden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0