kort från från sälen =)

image194
avensjuka? haha tes v i hade 1½meter snö i terrängen =) och kanon väder hela veckan!

image195
haha yes ja vet jag är hetast ^^ och vilket fin-lir ^^

image196
haha här har ni radar-paret ^^
Vendela Samulesson -95
Miccis The One and Only -89

vi ägde funparken i både tandådalen och hundfjället + att vi ägde i Halvfipipen.. (eller hur dte stavas?!)
MOHAHA sug på den ni som trode ni va nått..

image197
yoo mannen ^^ tummen upp =D

image198
provade även på Snow tube
gummi ring man åkte med i en snöbana =)


ne nu orkar ja inge mer det tar sån tid =/
blir kanske mer en annan gång =)

!



är helt slut efter dagens träningar inför i morgon har stått på scenensen i morse känns det som..
åt med flickorna på stan åkte med bussen hem så jag var hemma till 19.15 mellanlandade hem sen direkt till stallet!, myste med Sandro och tog ett dressyr pass på banan =)
vi äger på allt i vänstervarv då går allt super bra verkligen så himla kul =D men så fort man rider i höger är han stel låst i bogarna och det går absolut inte att fatta galopp! det blir bara vänstergalopp hela tiden! jag blir helt frustrerad, det är som att sitta upp på en annan häst i dte varvet?! hur?!
ivänster tar han alla komandon och hjälper perfekt och väntar in ryttaren till 100%
men i höger springer han i från allt får spel och blir hård i munnen, skjuter med yterbog och går emot skänkel,

VARFÖR!?!

SNYFT! men han är ju ändå duktig! han var jätte jätte svettig så han fick stå kvar inne med svett-täcket och 1kg hö =)
trots att han är omusklad och det blir knas så är han fortfarande snäll och gör så gott han kan, dessutom är han ju så snygg ;)

NEJ! nu ska jag sova och ladda inför imorgon då är den stora dagen =)

PUSS OCH GOD NATT =)

Kommentarer
Postat av: Sara

MITT INTERNET FUNGERAR! SARA ÄR LYCKLIGAST I VÄRLDEN!!!!! :D
Ville bara säga att du var sjukt bra på esteten idag (det var alla)..
Jag har gjort ett inlägg till dig på min blogg, kolla in!
Puss på dig hjärtat!

2008-04-03 @ 21:25:04
URL: http://camello.blogg.se
Postat av: Mari

Halfpipe tror jag det stavas ;)

Kul med lite bilder :D Och kul att höra att det åtminstånde går bra för dig och Sandro i ett av varven, det andra varvet kommer lossna så småningom ska du se jag tror att du hittar ett sätt att lösa det på :)

2008-04-03 @ 22:11:05
URL: http://www.mariekengren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0