hm.. lite irriterad!

.. men man måste ju förstå att tekniken tar sin tid =/

tack och lov lades det ner så det går att blogga igen nu =)
TACK!

kom ju som sagt hem i lördags från en underbar vecka i sälen med familj och vänner =D

Söndagen bjöd på Stallet hela dagen, =D red och bara njöt av att vara hemma och i underbart väder =D

Måndag: SKOLA = ESTET 100%
allvaret i esteten kryper sakta men säkert fram.. dte börjar ta form och det är riktigt kul, kom ju tillbaka tillalla underbara människor som jag bara ÄLSKAR <3 sen hem och rida kanon kul =) Galopparbete på rakbanan som går att disskutera för och nackdelar med ridpasset ;)
sen SOVA!!


DAGEN!

Steg Upp tidigt efter 30minuters snoosning ^^ sen stress iväg till tåget och skolan var i full gång träning på riktiga scenen med mickar osv. Helt kul faktiskt =)
mkt kulisser och finslip på det praktiska, hur det egentligen faktiskt kommer att bli och inte hur vi tänkt att det skulle bli! =) 

fick kort på min Sandro av Lollo som hon knäppt när han stod på skolan under v.10 =) mkt fina, tack tack!

fick sen ett underbart SMS precis i rättanstid av Sara =D fick skjuts hem till Heby och en underbar pratstund som gjorde en så dära glad som man bara blir när man umgåts med någon som faktiskt betyder mkt fören trots att det dykt upp lite emellan varann =) men jag tycker om henne mycket ! =D
dessutom har ju hennes mamma haft sin förstadag på hennes nya jobb idag, nämligen min pappas arbetsplats och mitt "barndomshem"  Ultuna djursjukhus på hästkliniken som djursjukvårdare =D wiiie

jag hoppas hon håller måtten för att vara kvar då det vore lite roligt =D

sen hem ganska hyffsat tackvare Sara <3
tog enmacka och vart övertalad att följa med på middag i salbohed vilket jag absolut inte ville, men så vart det iaf!
Jätte trött och borta i skallen efter dagen... det tog mkt på krafterna ska jag säga!
Hästen fick tyvärr vila idag igen pga. ork och tid och middagen....
DESSUTOM glömde jag den förbaskade jävla telefonen hemma hos dom och kmr på det NU! =(
iaf så åkte jag till stallet direkt när vi kom hem och kollade så han levde gav han en morot och åkte hem..
la mej här och kom på att telefon fan var kvar i deras hall!..

gick upp och lad mej bredvid mamma i hennes säng och tyckte synd om mej på riktigt nästan så jag vill gråta! så hon ringde och sa att hon skulle åka tillbaka och hämta den =)
men då kom de framtill att dom kunde ta telefonen åka till Sala och Pappa erbjöd sig snällt att möta upp dom där och ta telefonen =D=D
dessutom tog han "Min" bil för at tanka upp den =D

TACK  SNÄLLA RARA MINA FÖRÄLDRAR! ÄLSKAR ER! <3

jag ska verkligen sova nu för jag är dödstrött.. så där trött så man vill gråta!

Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0