HELVETTES JÄVLA FITT KUK FAAN!!!

JAG ÄR SÅ SJUKT IRRITERAD SÅ DET FINNS INTE!!

HELT VÄRDELÖS DAG FY FAAANN...........

BÖRJADE SKIT SLUTADE SKIT!

vaknade i natt dunderförkyld!
försov mej i morse
stressade till tåget
missade frukosten
stall dag Chrico var sjuk red för Marie (inte min favorit att rida för..)
fick Rudolf som vart halt och vilat 1½vecka.. han var STOR TUNG och inte samma gamla vaniga rudolf..
fick träningsvärk i magen för duma jag red utan stigbyglar... dessutom står Rudolf nu mera på Oxkällan ( stallet som ligger lååångtnort från skolan iaf 1km och några meter till ^^ )
det gick piss att lindabenen också för han ville inte stå stilla...
sen
komer tillbaka från stallet JÄTTE HUNGRIG! går till omklädningsrummet för att byta om såman kan gå upp till matsalen..DÅ ÄR DET NÅTT JÄVLA ÄCKELBARN TIL MONGO SOM HAR VART PÅ STÖLDTURNE! JÄVLA FITT BARN FY FAN VAD JAG HATAR DEJ/ER!!!
jag vart av med över 800spänn 3mascaror?! och en fondation...? vad fan lider man av ?!
sara har tydligen blivit av med sin platttång och de hade vart och rotat runt i Maddesskåp!

JÄVLA FITT UNGAR! JAG HATAR ER!!!!

ÅT ÄCKLIG LUNCH! var på PISSIGT HUMÖR och efter Maten var det Oxkällan som gällde igen och unghästarna + avelsstona och lilla fölisen skulle pysslas om....

TOG TÅGET HEM SEN KALLT OCH ELÄNDIGT VÄDER! Sandro kom springandes från Hagen när jag ropade på han (han tänka det blir nog rät bra iaf, han ser ju glad ut, men ICKE!
jag måste smittat han för i ngenting gick! han stegrade hoppade stodstilla utan att ta en ända hjälp, Kiki kom och hjälpte oss med att komma framåt sen fick han gå ut i hegen igen.. 
ÅKTE HEM HUNGRIG, I ETT VÄRDLÖST VÄDER, TRÄNINGSVÄRK I MAGEN, JÄTTEFÖRKYLD, 800kr fattigare och har ingen mascara kvar =/

HELVETTES JÄVLA KUK BARN VAD JAG HATAR ER! får jag en chans att knuffa er ner för en trappa skulle jag inte tveka!

HATAR ER! HATAR HATAR HATAR ER!

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNN!!

NU SKA JAG SOVA!

HEJ DÅ! =(

tänker på dej Emil, livet går vidare trotts svåra motgångar.. finns om det är nått <3

Kommentarer
Postat av: Fiia

Skönt att inte jag var i skolan idag ! =/
Hoppas du inte blir sämre till i morrn så vi kan ses å du kan få en JÄTTEKRAM !

2008-04-08 @ 21:11:44
URL: http://ingalediganamn.blogg.se
Postat av: viveca

vilka ord miccis :O ;D

2008-04-13 @ 13:05:21
URL: http://www.vviveca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0