God morgon =)

Vaknade i more av att solen sken =) låg kvar och precis lagom till att jag tänkte kliva upp och veckarklockan skulle ringa ringde Angelica, hon medela att hon är hemma och är sjuk idag :(
hoppas du är bättre tills imorgon, då ska vi ju rida! =D

Själv så har jag hunnit med lite garnna på morgonen..

Ringt skatte myndigheten, ang. mina borttappade deklarations papper...
Ringt till trygghansa och lämnat kontobesked..
mätt att min arm är 54cm lång (inner mått) så jag ska ringa till Börjes och hoppas på att dom hittar en kavaj som passar =)

ska även ringa SRF ang ryttarlicens
HRF ang medlemskap
samt ringa och väcka den jag jobbar med...

sen ska jag åka och tanka bilen samt fylla i luft i däcken,
skolan står näst på kö och jag har projekt med fia sen svenska oxå grupparbete
efter skolan ska jag jobba nån timme det blir lunch på Italy
efter jobbet ska jag till Kansliet och fixa utskicket till alla JUF medlemmar
inan jag kan åka hem vilket inte får bli senare än 19 för jag måste stanna i Vittinge och Köpa foder till Kusen =)

MEN jag önskar er alla en bra dag =D

PUSSAR <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0