gårdagen!

Jo, men vist var det en underbar men låångdag!

Började tidigt klev upp och duschade klev ur duschen exact klockn 05.53
försökte få i mej lite frukost utan att somna och packade det sista för dagen,
för idag är det dagen D, =)
började med röstuppvärmning och det är KUL det får alla att gå igång verkligen =D
WOHOW!
sen var det sista genrepet... var ju inte jätte imponerad=/
men sen var det SHOW TIME =D
började med en föreställning för skolan och lärare, vi överträffade oss själv tror jag och det gck verkligen kanon vi steg ytterligare 10steg närmre toppen =)
SÅ SJUKT KUL! var lite nervös innan man klev ut på scenen men när man väl tog första steget in och fick fötsa repliken sagd så vill eman inte sluta, haha jag hade kunnat tagit över showen och spexat resten av föreställningen! ^^
haha jag älskar när folk ser och lyssnar på mej =) haha mitt ego njöt verkligen! =)
sen var det trams och flams med middag och efter middagen var all energi slut! al avr helt off, men så tog det 2sekunder in i röstuppvärmningen på scenen och alla var helt på igen =D haha tänk att en scen kan ge en så sjukt mycket energi! jag älskar att stå på scenen! =D
kvälls föreställningen för föräldrarna gick mycket bra den med men min mic fungerade tyvärr inte första scenen, men det gjorde inget för alla andra gjorde det så bra ändå =D

ÄLSKAR ALLA 2:or PÅ JÄLLASKOLAN ALLTSÅ =D

sen var det hem och rakavägen ner i sängen! =D

kort kommer...
kanske ska skaffa en bilddagbok..

sc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0