Gabriels dag =)

God kväll

dagen har varit min lillebrors från det att man vaknade tills han nu sover..
efter att ha packat in hela familjen mat i massor och fina kläder till oss alla och hunden så klart så begav vi oss till Västerås, Kärrbo där jag är född och bodde mitt första år, mamma och pappa gifte sej, jag johannes och gabriel är döpta där =D

började med förberedelser dukade fram och gjorde i ordning allt..
sen gick vi ner till kyrkan och vi fick en lektion om hur det skulle gå till i kyrkan jag och johannes var ljus ansvariga =)
Det var verkligen jätte bra =) Jag är deffenitivft inte en människa som går i kyrkan frivilligt men det här var bra och kul det känndes inte som en kyrka liksom det var inte så "kristet".. prästen pratade om Emil i lönnebärga och var jätte glad och rolig att lyssna på =)

KUL att se så många man inte träffat på jätte länge =)

direkt när vi kom tillbaka från kyrkan till bygdegården och alla satt sej så kom trollkaren Kim Gordon och trollade för oss haha det var rätt kul tkr ja och jag lovar att det var fler som fick sej en och annan tankestälare ^^

det var smörgåstårta massa annan tårta massa kakor och bullar läsk och kaffe =) värsta festen alltså =)
när folket börjat röra sej hemmåt hade klockan hunnit bli fram mot 19 och det var massa städning och disk i massor kvar.. men vi snabbade på och fick det fixat på bara 2 timmar =) 

det vart inget i stallet idag =( usch förlåt Sandro men i morgon då är det din dag =)

nu ska jag lägga upp i lite kort på bilddagboken och sen ska jag sova!
kolla vett ja heter ju hebtflickan där med =)

Puss och God Natt <3 


Kommentarer
Postat av: Nikki

Grattis lilla Cornelius!
Äntligen är du ett med gud!

Puss puss på min Miccis!

2008-04-05 @ 23:05:36
URL: http://missnikkisixx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0