Fredag =)

Hej hopp..

hopp var rätt ord, för idag var det SM på skolan i hoppning, de flesta var jätte duktiga =) STOLT över mina vänner :D
det var 3 Plaserade från min klass =)
Annelie 4:a på Affe dom va lika duktiga som vanligt =)
Sofia C på Ellen =) YES! dom e söta till sammans, fast Ellen tänker med Magen^^ sen var det
Jennie på Hampus =) duktiga dom var.. =)
nu vart det många =) ,men det är för att jag är glad på dom =)

det var en mkt ekonomisk dag för mej idag, JOBB =) åkte in till ua med mamma till 09.30 strosade runt på staden med X och det var trevligt 2:a gången vi träffas och jag är ganaska possitiv till det jobbet =)
sen efter att jag fölt x hem med en promenad åkte jag till X2 och vi åkte ut till Jälla och kollade på hoppningen =) det var mycket uppskattat vilket jag tycker va kul efter som att jag väldigt järna ville se den =)
åkte i från X2 klockan 16 så det vart några timmar =)

åkte hem och snackade med min family som vårstädadae och äldade på tomten =)
kom fram till att vi var sugna på Pizza så jag åke till stallet och red den duktiga hästen som verkligen var på hugget idag, vilket var bra så vi kunde träna lite byten efter som att det är bra och kunna korrigera galoppen när man hoppar ^^
det gick jätte bra att byta från vä till höger men från hö till vä tappade vi bakbenen =/
men iaf så kunde vi inte låta bli att ta några språng på oxern så det vart 4språng i högervarv vilker är det svåra och dom FLÖG vi över =)
efter turen åkte min hungriga mage hem och fylde den med pizza och nu är jag proppmätt! typiskt =/

kollade lite på Talang och Så Ska Det Låta, och idag sög mitt favorit program Så Ska Det Låta, haha japp jag Älskart ^^ men det var sugiga artister med vilket inte gjortde det så kuligt =/
Talang däremot, vilken söt tjej det var som rockade rockring =) haha så sjukt cool och bara 5år! och Grabben som lekte lite med bollen vilken sju jävla teknink grabben hade, lite små impad vart man allt =)
också fanns det ju sånna som var sämre, typ tanten med dragspelet och han som trode han kunde trolla eller sumo tjejerna från gävle?! TALANG?????

efter det så tog jag mej till stallet och insåg att det inte var mockat och ingen mat eller nått var i ordning gjort.. gick till tavla för att se vem som skulle gjort det och jag ser surt att det var jag.. =/ så jag mockade snällt boxarna gjorde kraftfodert och fixade vatnet, gick även upp på skullen och gjorde hö för kvällen och alla fick 1kg mer än vanligt efter som de fick gå in typ 3timmar förtidigt ... ALLA hästarna var KANON duktiga, jag släpte dom vid hagen och de hittade rätt med et samma in i varsin box =)

jag hade hunden med mej och hon va bra hon med, hon såg till att de inte gick förbi stallet.. =)
SAMMARBETE =)

Imorgon ska min family till stugan =(  Jag vil också med men har kommit fram till att jag har massor att göra...

det blir en alá Mari Ekengen..

*Släppa ut hästarna
*mocka, fixa hö + foder och STRÖA!
*rida
*fixa alla grejer tills Söndag, Putsa allt läder
*äta frukost
*deklarera som jag skulle gjort för en vecka sen
*sätta in viktiga papper i pärmen
*maila srf ang licensen
*mila trygghansa ang. skadan
*STÄDA RUMMET!
*Lunch fodra
*ta ut pengartvätta
*duscha
*ringa yvette och betäma tid

säket masa som jag glömt med... =/

men det märker vi imorgon..

GOD NATT OCH SOV GOTT

Love Miccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0