fredag och final-dag

VILKEN DAG! =D

var AS-TRÖTT! klockan ringde bara för tidigt, usch jag ville sova!
men jag var duktig gick upp åt frukost haha och somnade vid bordet^^ sen vart det brottom tog bilen till tåget för att vara i skolan till 8.15 så man kunde gå och lägga mej i gympasalen haha fick sälskap av Angelica och Madde på psykologbädden^^ klockan 09.15 började uppvärmningen på scenen och jag lovar att alla TÄNDE till ^^ haha
jag säger det igen och igen och igen, det kan inte nämnas för många gånger för det är RRRROLIGT! =D

idag var det show för Bolandskolan och vaksalaskolan det var 93:or och gymnasieelever på plats i publiken, även vuxenklass och elever från jälla som missade igår...

och jag kan beätta att det här det var BÄSTA SHOWEN ever! =D haha Gasch så vi ÄGER! =)

efter den underbara föreställningen var det lunch och sen var det städ av hela gympasalen och det var inte lite scen och golv rekvisita kläder ljud och ljus och jaa allt skulle bli gympasal igen.. när vi vart duktiga och städat så bra och spelat upp 3underbara shower efter 10veckors slit så bjöds det på TÅRTA =D dte var kort och film uppvisning haha jätte kuligt var det, ska se om dte kmr upp lite bilder här eller om jag skaffar bilddagbok ? inte bestämt mej ännu..

han med 16 tåget, hem och till stallet =) red i gropen dressyr och jag tror typ jag sitter snett eller nått, för vi är ju inte ense med varann iaf. men jag tkr han är en underbar vacker häst så det är klart vi kmr få ordning på kräket^^ =D
fick en pratstund med Olle 6år och Karin 4år också och dom är j för söta =)
fick hjälp med både torven sopningen ryktningen samt hjälp med öppninen till hagen och en låååång pratstund^^

hemma til 20.30 och nu är jag mer än trött =D
jag har iaf ätit middag nu, kassler och ris =) och sett lite på Så Ska Det Låta samt Talang,
jag har till och med pratat med min gamla tränare Maja som jag ska rida för på Söndag, hur ekonomin än serut så behöver jag hjälp nu! och hon är den rätta =)

imorgonär det dop av Gabriel ( min lillebror ) i Västerås, samma kyrka som mamma och pappa gifte sej i och som jag och johanne sär döpta i =) så imorgon gäller det att vara pigg glad och trevlig igen.. men det ska väl söta jag klara av ;) haha massa massa människor kmr man att få träffa =) endel har man ju inte träffat på endel..

nu ska jag kolla på när Carina Bergh flyttar in hos Lasse Berghagen =D

PUSS PÅ ER SÅ LÄNGE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0