ajaj...

JO HEJ NI..

Var duktig i morse ocj klev upp vid 7 på en ledig dag, skjutsade syrran till skolan och tog tåget in till uppsala promenerade upp till gränby och sen jobbade jag i 2h promenerade till fyrisskolan och åkte hem med mammsen..

tvingade med mej syrran och bröderna till ridgropen, bygde upp lite hinder och travbommar för att träna in för OS^^
haha japp vi ska bli bäst på det här med hoppning ;)

den 20/4 ska iaf tävla i Heby CR 60 + 70 sen den 31/5 gäller det då är det 90 lokal i Östervåla ;)
travade fram på bommarna och hoppade en planka och ett litet räcke.. sen höjdes plankan till 70 och det hoppades kanon fint hade en sån bra galppp så jag styrde mot ett enkelt räcke en bit bort som knappt låg på 60... och det slutade i VURPA för oss båda,
han löft liksom inte på benen fick bommen mellan frambenen som slog om kull bakbenen och sen störtade vi =/ allt gick bra trotts allt och vi klarade oss med sand i munnen för min del och för Sandrosdel var det  MASSOR med Sand i munnen och blod på underläppen och skrapsår på ganash och över ögat.. =( men han får ju lära sej att lyfta på benen!!!
vi fortsatte iaf en liten stund till så svetten skummade! haha
han fick bada i vatten graven på vägen hem och sen em-höet i boxen..

hem och åt middag för att sen tvinga med sej syrran ner till heby och kolla på 1½lektion kolla in hästarna och prata med instruktören.. så hon får se att det visst eär kul att gå på ridskola^^ =D
haha.. ( jag måste ju ha nån som kan rida åt mej när jag skadar mej över hinder^^ )

satt iaf i Heby till 20.00 och kollade på dåliga ryttare och lama hästar... ;)


NU ska jag kolla på Talang på 4:an

Puss på er <3

kolla in min bdb hebyflickan

Kommentarer
Postat av: Nikki & S

Tackar :D Berättar om allt på Torsdag!
Blir nog hemma måndag-Tisdag för att åka till Göteborg på Tisdag igen för Idol uttagning på Onsdag :)

2008-04-12 @ 22:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0